رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تولید تلفن همراه با ۹ دوربین

تولید تلفن همراه با ۹ دوربین در سال ۲۰۱۸ تعداد زیادی گوشی تولید شدند که در پشت آنها دو دوربین وجود داشت و این امر به یک رویه استاندارد مبدل شد اما یک شرکت یک گوشی را با ۹ دوربین به بازار معرفی کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، اما به تدریج تعداد این دوربین ها در حال افزایش است و شاهد عرضه گوشی‌هایی با سه دوربین در پشت هم هستیم. از جمله این گوشی ها می توان به Huawei P20 Pro اشاره کرد.

به گزارش اسین ایج،اما حالا در اقدامی منحصر به فرد یک شرکت سازنده دوربین به نام لایت گوشی هوشمندی عرضه کرده که دارای ۹ دوربین است. در حال حاضر تنها نمونه اولیه این گوشی به طور آزمایشی در دسترس علاقمندان قرار گرفته و ظاهرا محصول نهایی لایت دارای ۵ تا ۹ دوربین خواهد بود.

با استفاده از این دوربین‌ها می‌توان عکس هایی با دقت ۶۴ مگاپیکسل تهیه کرد و علاوه بر این در تاریکی شب عکس‌هایی با جزئیات و دقت بیشتر ثبت نمود. همچنین می‌توان عمق کانونی عکس‌های گرفته شده را ارتقا بخشید. بدیهی است که چنین گوشی به پردازنده های قدرتمندی احتایج خواهد داشت و اگر گوشی یادشده در مجموع ۱۶ لنز داشته باشد قیمت آن در حدود ۱۹۵۰ دلار خواهد بود. شرکت فاکس کان که در زمینه تولید این گوشی سرمایه گذاری کرده مدعی است آن را در سال آینده میلادی روانه بازار می کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.