رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سریال‌ های تلویزیونی تابستان ۹۷

 از سریال‌هایی که تا امروز به عنوان گزینه‌های احتمالی پخش در تابستان ۹۷ مطرح است می‌توان به سریال‌های شرایط خاص، پدر و آسمان هوای باران دارد با اسم جدید بی قید و شرط اشاره کرد.

 به گزارش اینتیتر به نقل از میزان، رسانه ملی در هر مناسبت و فصلی به پخش سریال‌های جدید اقدام می‌کند که فصل تابستان یکی از مقاطعی است که تلویزیون با پخش سریال‌های جدید و متنوع مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

از سریال‌هایی که تا امروز به عنوان گزینه‌های احتمالی پخش در تابستان ۹۷ مطرح است می‌توان به سریال‌های “شرایط خاص”، “پدر” و “آسمان هوای باران دارد” با اسم جدید “بی قید و شرط” اشاره کرد.

“آسمان هوای باران دارد” با نام جدید در شبکه یک سیما

مجموعه تلویزیونی “آسمان هوای باران دارد” با نام جدید “بی قید و شرط” به کارگردانی شهرام شاه حسینی پس از وقفه‌ای سه ماهه از امروز ادامه می‌یابد تا خودش را در قالب ۳۰ قسمت آماده پخش از شبکه یک سیما کند.

گروه “آسمان هوای باران دارد” بعد از وقفه‌ای سه ماهه از چند روز گذشته در بیمارستان مفرح تهران کار را آغاز کرده‌اند و تصویربرداری تا ۵ روز دیگر به پایان می‌رسد، مرجانه گلچین و بهرنگ علوی مقابل دوربین سجاد حیدری خواهند رفت و در روزهای آینده سایر بازیگران هم در لوکیشن بیمارستان که آخرین لوکیشن سریال هست، مقابل دوربین خواهند رفت.

سریال خانوادگی “بی قید و شرط” به روزهای پایانی ضبط صحنه‌های خارجی و خیابانی رسیده و تاکنون ۱۵ قسمت از این سریال آماده شده و تدوین همزمان نیز با سرعت در حال انجام است. همزمان با ضبط تصاویر در بیمارستان، صحنه‌های خارجی و خیابانی هم تصویربرداری خواهد شد.

مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بابک کریمی، فریبا جدیکار، بهرنگ علوی، علی عمرانی و تیما پوررحمانی از بازیگران این سریال هستند. داستان این سریال قصه خانواده‌ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است.

بر پایه این گزارش، سریال “بی قید و شرط” به تهیه کنندگی امیر پور رحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در حال تولید است و به زودی از این شبکه به روی آنتن سیما می‌رود.

سریال “پدر” با تیتراژ علیرضا قربانی در شبکه دو سیما

“پدر” عنوان سریالی در ۳۰ قسمت است که پیش از این قرار بود با شروع ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو سیما رود اما برای دیده شدن بهتر از سوی صدا و سیما پخش آن به زمان مناسب تری موکول شد.

تصویربرداری آن از ۱۶ بهمن ماه در لوکیشنی در غرب تهران با بازی مهدی سلطانی آغاز شد و چون بخشی از کار در فضای دانشگاه و دانشجویی بود یکی از دانشگاههای تهران به عنوان لوکیشن انتخاب شد. این سریال تلویزیونی در ستایش مقام پدر است که حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده آن است.

“پدر” یک ملودرام خانوادگی است، سریالی در فضای خانوادگی که مطمئنا مخاطبان با اثری متفاوت روبرو شده و از آن استقبال خواهند کرد.

قصه سریال پدر درباره حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخاب سرنوشت‌ساز بزند.

از بازیگران اصلی سریال “پدر” می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طارى، شهاب مهربان، مهتاب شیروانى، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا اشاره کرد.

همچنین علیرضا قربانی خواننده محبوب موسیقی سنتی، تیتراژ سریال “پدر” را خواند. قربانی این تیتراژ را با ترانه‌ای از اهورا ایمان و آهنگسازی ستار اورکی برای سریال پدر خوانده است.

وی علاوه بر ترانه تیتراژ برای این سریال قطعات آوازی دیگری نیز اجرا می‌کند که به فضاسازی بیشتر عاشقانه‌های بین شخصیت‌ها از جمله دو کاراکتری که مهدی سلطانی و لعیا زنگنه ایفاگر آنها هستند، کمک شایانی می‌کند.

این خواننده ۴۵ ساله در همکاری‌های قبلی خود با عنقا نه تنها خوانندگی سریال “تنهایی لیلا” نوشته وی را برعهده داشت بلکه با حضور در مراسم رونمایی سامانه کنسرت آنلاین کشور با طراحی، مدیریت و توسعه عنقا، اولین خواننده‌ای بود که با این سامانه همکاری و قطعاتی منتخب از آلبوم “سودایی” را اجرا کرد.

سایر عوامل سریال عبارتند از طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: بهرنگ توفیقی، همکار نویسنده: سیدحسین امیرجهانی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح صحنه و لباس: محسن شریفی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، موسیقى : ستار اورکى، صدابردار: امیر حاتمی، مدیرتولید: افشین قلی پور، مدیر برنامه ریزی: امیر سلیمانی، دستیار اول کارگردان: مجید مافی، منشی صحنه: مهین شهبازی، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: محمد دارایی، تصویربردار: سامان عمارفطرت، دستیار دوم کارگردان: علیرضا رمضانی، دستیار برنامه ریز: علی مرزبان، دستیار طراح صحنه: قاسم قاسمی، دستیاران صحنه : محمد مهمان نواز، صادق صدرى، دستیاران لباس: کتایون فربود،منیژه محمدى، مجریان گریم : وحید شیرزاداصل، ژیوان حیدری، دستیاران تصویر : بهروز دشتایى، سارو حیدرى، فرشاد غفارى، محمد عزیزى،کوروش جمعه پور، دستیاران صدا: نادر تاج آبادى ، على سعداوى، همکار تدوین: الهام بدیعی، تصویر بردار پشت صحنه : مجتبى سعادت، تدارکات: اصغر پسندپور، یاسر میر مجیدى، همیار تدارکات: حمید مختاری، مدیر پشتیبانی: سید علی اسلامی، گرافیک: مجید اسماعیلی، امور مالی: فریبرز بلارک، امور اداری: شیرین پورایواز، پشتیبانی فنی: موسسه رسانه مهر طاها

شرایط خاص

“شرایط خاص” با بازی بهرام افشاری در شبکه سه

تصویربرداری سریال تلویزیونی “شرایط خاص” به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی در هفته گذشته در تهران به پایان رسید و با پخش تیزر آن از رسانه ملی قرار است پس از جام جهانی روی آنتن شبکه سه سیما برود.

“شرایط خاص” که نگارش فیلمنامه آن برعهده حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان بوده، یک کمدی قصه گوی موقعیت است که نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسداللهی، مصطفی ساسانی و اسدالله یکتا ترکیب بازیگران آن را تشکیل می‌دهند.

تازه‌ترین سریال کمدی تلویزیون، مجموعه‌ای پربازیگر و پرلوکیشن است که در بیش از ۱۰۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران و حومه جلوی دوربین رفته است.

مراحل فنی سریال “شرایط خاص” که از مدتی پیش آغاز شده است، همچنان ادامه دارد تا بزودی آماده پخش شود.

سایر عوامل سریال تلویزیونی “شرایط خاص”عبارتند از تهیه‌کننده: سیدمرتضی فاطمی، کارگردان: وحید امیرخانی، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: محمدرضا امامی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد و مدیر تولید: عبدالله شهباززاده

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.