شاسی‌بلند جگوار خواستنی‌تر شد

شاسی‌بلندی که به‌عنوان خودروی سال مجله تاپ‌گیر انتخاب شده، حتما انتخاب بدی به‌شمار نمی‌آید، اما جگوار برای اینکه مشتری بیشتری برای این خودرو جذب کند، تجهیزات و پیشرانه جدیدی را برای مدل ای-پیس در نظر گرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از اخبار خودرو، شاسی‌بلندی که به‌عنوان خودروی سال مجله تاپ‌گیر انتخاب شده، حتما انتخاب بدی به‌شمار نمی‌آید، اما جگوار برای اینکه مشتری بیشتری برای این خودرو جذب کند، تجهیزات و پیشرانه جدیدی را برای مدل ای-پیس در نظر گرفته است. به‌روزرسانی‌هایی که برای پسر قدبلند کاونتری در نظر گرفته شده در مهم‌ترین بخش خود شامل سیستم تعلیق جدید و تنظیمات جدیدی برای توربوی این خودرو است که حالا به جای ۳۰۰ اسب‌بخار، خروجی ۲۰۰اسب‌بخاری را از موتور دولیتری اخذ می‌کند.

بنابراین باید به‌زودی شاهد کاهش قیمت در پایین‌ترین نسخه جگوار ای-پیس باشیم. اما برای افزایش کیفیت هندلینگ این خودرو، جگوار امکان سفارش‌گذاری این خودرو با سیستم تعلیق قابل‌تنظیم را در اختیار مشتریان خود گذاشته است. همچنین حالا با استفاده از اپلیکیشن موبایلی جگوار مالکین می‌توانند تنظیمات سیستم تهیه هوا، صندلی‌ها، گرمای دور فرمان و حتی محتوای ارائه‌شده در سیستم سرگرمی را از راه دور کنترل کنند. برای اینکه این کراس‌اوور آلایندگی کمتری تولید کند، جگوار نه فقط برای پیشرانه‌های دیزلی، بلکه در خروجی اگزوز تمامی پیشرانه‌های ای-پیس فیلتر ذرات را نصب خواهد کرد.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.