دوست دارم در استقلال بمانم

مهاجم سنگالی تیم استقلال تهران گفت: واقعیت این است که از بازی کردن در استقلال لذت می‌برم به همین دلیل دوست دارم بمانم.

به گزارش اینتیتر به نقل از آنا،‌ مام تیام مهاجم سنگالی تیم استقلال تهران یکی از بهترین خریدهای خارجی این تیم محسوب می شود او بعداز آنکه در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن به دلیل مصدومیت حضور نداشت برای بازی برگشت آماده شد و توانست هر سه گل تیمش را به ثمر برساند تا آبی‌ها با گلزنی‌اوبه مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.
تیام گفت: «بسیار خوشحالم که توانستیم برنده این بازی باشیم و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم اینکه نتیجه ای بگیرم دل هواداران شاد شود. امیدوارم در مراحل بعدی هم بتوانیم این بردهای خود را تکرا کنیم.»مهاجم استقلال خاطر نشان کرد: «ذوب آ‌هن تیم خوبی بود اما استقلال در سطح بالاتری از این تیم بود ما حتی در بازی رفت هم حقمان شکست نبود موقعیت های گلی که داشتیم که اگر گل می شد می توانستم آن بازی را ببریم اما در نهایت قسمت اینطور بود که ذر بازی برگشت کار را تمام کنیم.»
وی در مورد هت تریک خود مقابل ذوب آهن گفت: «خوشحالم توانستم این گل‌ها را بزنم یک کار تیمی خیلی خوب بود وخیلی خوشحالم در این گل های که زده شد همه سهیم بودند. برای همهاستقلالی‌ها خوشحال هستم.»تیام در پایان در خصوص ماندن خود در استقلال گفت: «دوست دارم بمانم . حالا در این زمینه با باشگاه صحبت می کنم ببینیم چه می شود.من واقعیت این است که از بازی در استقلال لذت می‌برم.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.