رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آن سوی ابرها

فیلم تازه مجید مجیدی داستان خواهر و برادری است که مدتی از هم دور بوده‌اند اما ماجرایی تازه، دوباره سرنوشت آنها را به هم گره می‌زند. این فیلم در ستایش عشق و زندگی و تنوع روابط انسانی است.

به گزارش اینتیتر به نقل از سینمای ایران، فیلم تازه مجید مجیدی داستان خواهر و برادری است که مدتی از هم دور بوده‌اند اما ماجرایی تازه، دوباره سرنوشت آنها را به هم گره می‌زند. این فیلم در ستایش عشق و زندگی و تنوع روابط انسانی است.

نکته‌ها:

– مجید مجیدی دو سال بعد از پروژه‌ی عظیم و پرسروصدای محمد رسول‌الله (ص) این فیلم را بدون جنجال و حاشیه در هند جلوی دوربین برد. فیلمنامه‌ی این فیلم را با همراهی مهران کاشانی نوشته که بعد از آواز گنجشک‌ها دومین همکاری آنهاست.

– حسن‌حسن‌دوست تدوین‌گر و محمدرضا دلپاک صداگذار فیلم هستند.

– موسیقی این فیلم را اِی. آر. رحمان ساخته است که سال ۲۰۰۹ به خاطر موسیقی متن فیلم میلیونر زاغه‌نشین برنده‌ی اسکار بهترین موسیقی متن و برنده بهترین موسیقی جایزه‌ی گلدن گلوب شد.

– نهمین فیلم مجید مجیدی یکی از گزینه‌های اکران عید بود اما در اکران مردمی که دوم اسفند با حضور کارگردان و محمدرضا گلزار برگزار شد، مجیدی گفت: «نسخه‌ی فیلم همراه با زیرنویس برای نمایش آماده شده بود اما من دوست داشتم که همزمان با  نمایش نسخه‌ی زیرنویس، نسخه‌ی دوبله فیلم هم به نمایش در بیاید اما متاسفانه علی‌رغم تلاش‌هایی که از سوی دوستان و پخش فیلم انجام شد، نسخه‌ی دوبله‌ی فیلم آن‌گونه که مدنظر من بود فراهم و آماده نشد و مورد پسند من نبود و لذا تصمیم به توقف اکران فیلم گرفتیم.»

– فیلم از ۱۲ اردیبهشت در سینماها اکران شده ولی همچنان نسخه‌ی دوبله‌ی آن آماده نشده است.

عوامل فیلم:

کارگردان: مجید مجیدی، نویسندگان فیلمنامه: مجید مجیدی، مهران کاشانی، مدیر فیلمبرداری: آنیل مهتا، صداگذار: محمدرضا دلپاک، تدوین: حسن حسن‌دوست، موسیقی: اِی. آر. رحمان، دستیار تهیه: رضا تشکری، بازیگران: مالاویکا موهانان، ایشان خاطر، گوتام قوسه، تهیه‌کننده: مجید مجیدی، شارین مانتری کدیا، کیشور آرورا، سرمایه‌گذار: استودیو زی، پخش: نورتابان

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.