کی‌روش: امیدوارم عملکردمان مثل ظاهرمان خوب باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید، امیدوار است عملکرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همانند ظاهرش خوب باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش در مراسم رونمایی از پیراهن کاروان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اظهار کرد: امضای قرارداد با این برند داخلی باعث می‌شود تا ما با ظاهر خوبی در روسیه حاضر شویم و امیدوارم عملکرد خوبی همانند ظاهرمان کسب کنیم. تنها ۳۰ روز تا شروع مهم‌ترین رویداد کره‌ زمین داریم. هیچ مسابقاتی نیست که بتواند این تعداد از افراد را در سرتاسر جهان گرد هم بیاورد.

او افزود: فینال جام جهانی گذشته را ۲.۵ میلیارد نفر که یک سوم افراد کره زمین می‌شود، مشاهده کردند. فیفا امید دارد که در جام جهانی پیش رو بینندگانش را افزایش دهد و هر بازی را ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون نفر تماشا کنند. وقتی بازی تیم ملی فوتبال مقابل مراکش، تیم فوق‌العاده اسپانیا – که مدعی قهرمانی است – و پرتغال، نزدیک یک‌میلیارد نفر تماشا کردند، اگر عملکرد ملی‌پوشان به شکلی باشد که حتی یک لبخند روی لب یک نفر بنشاند، برای ما کافی است. یک برد، یک امتیاز یا یک بازی خوب می‌تواند برآورنده توقعات یک ملت باشد. دلایلی که امروز این صحبت را می‌کنم این است که فکر می‌کنم مردم ایران به اهمیت این مسابقات پی نبرده‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اضافه کرد: من جمله آخرم را این‌طور می‌گویم که جام جهانی فوتبال، سازمان ملل فوتبال است و ملت‌ها را کنار هم قرار می‌دهد و کار ما نشاندن لبخند روی لبان ملت‌هاست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.