رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

افزایش اپلیکیشن‌های پولی اپ استور در آینده

طبق گزارش‌های جدید، تعداد برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های پرداخت درون برنامه‌ای در سال‌های آتی افزایش بی سابقه‌ای پیدا خواهد کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، از آنجایی که چندی پیش گزارش شد در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، کاربران گوشی های آیفون از برنامه های پولی فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور استقبال بی نظیری کرده اند، بنابراین بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده اند که اپلیکیشن های پرداخت درون برنامه ای از این پس بیشتر از پیش خواهد شد و توسعه دهندگان بیشتری برنامه های این چنینی را برای جلب توجه آن دسته از کاربرانی که تمایل به نصب و دانلود برنامه های خاص تر دارند، ارائه خواهند کرد.

به گزارش phonearena، گزارش های منتشر شده از سوی موسسه سنسور تاور، نشان می‌دهد که استفاده از خرید درون برنامه ای در میان کاربران بیش از پیش محبوب شده است.

این آمار همچنین گویای آن است که پرداخت های درون برنامه‌ای کاربران گوشی‌های آیفون شاهد یک رشد و افزایش ۲۳ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ میلادی بوده است.

کاربران گوشی‌های آیفون به صورت میانگین مبلغ حدودا ۵۸ دلار را خرج خریدهای درون برنامه‌ای کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته که ۴۷ دلار بود، افزایش قابل ملاحظه و چشمگیری یافته است.

از میزان متوسط هزینه ۵۸ دلاری برای اپلیکیشن‌های پرداخت درون برنامه ای، حدود ۳۶ دلار آن برای دریافت بازی‌های آنلاین و موبایلی خرج و هزینه شده است. پس از اپلیکیشن های بازی نیز، حوزه های سرگرمی، شبکه های اجتماعی و شبک زندگی به ترتیب از محبوب ترین و پرطرفدارترین برنامه های پرداخت درون برنامه ای توسط کاربران آیفون بوده اند.

تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن برای کاربران اپل به طور متوسط با ۱۰ درصد افزایش به عدد ۴۵ درصد رسیده است. این بدان معناست که هر کاربر حدودا نسبت به سال ۲۰۱۶، ۴ برنامه جدید در گوشی هوشمند خود نصب کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.