رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازار طلا در انتظار ارزانی

عضو هیات رییسه اتحادیه فروشندگان طلا از کاهش قیمت طلا در روزهای اخیر گفت و پیش‌بینی کرد تا رسیدن به نقطه تعادل این کاهش قیمت ادامه داشته باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا،محمد کشتی‌آرای ، اظهار کرد: امروز با توجه به وفات بازار بزرگ تهران تعطیل بود، اما از دیروز با توجه به تنش‌های سیاسی خاورمیانه و منطقه شاهد افزایش قیمت اونس جهانی طلا بوده‌ایم.

وی با بیان این‌که در این مدت قیمت اونس جهانی طلا به بیش از یک میلیون و ۳۵۰ دلار هم رسیده بود، گفت: امروز این قیمت به ۱۳۴۶ دلار رسیده است و این ‌که با توجه به افزایش صورت گرفته در قیمت طلای جهانی نرخ این کالا در بازار ایران افزایش پیدا نکرده خود گویای آن است که قیمت طلا سیری نزولی داشته است.

کشتی‌آرای قیمت هر سکه تمام بهار آزادی را در روز پنج‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه یک میلیون و ۷۸۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت نیم سکه ۸۷۳ هزار تومان، ربع سکه ۵۴۶ هزار تومان و سکه گرمی ۳۵۱ هزار تومان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز در بازار ۱۶۵ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت داشته است.

به پیش‌بینی عضو هیات رییسه اتحادیه فروشندگان طلا قیمت طلا و سکه تا زمان رسیدن به حد تعادل حالتی کاهشی خواهد داشت، چرا که نسبت به وضعیت عرضه تقاضای بیش از حدی در بازار  وجود ندارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.