مرسدس قدرت ۴۰۰ اسب بخاری A45 جدید را تایید کرد.

به تازگی خبرهایی مبنی بر مدل جدید A45 از مرسدس بنز به بیرون درز کرده بود که حاکی از قدرت حداقل ۴۰۰ اسب بخاری این خودرو بودند اما حالا مدیر AMG خود شخصا اعلام کرده است که این خودرو با قدرت بیش از ۴۰۰ اسب بخار وارد میدان خواهد شد. 


به گزارش اینتیتر به نقل از خودروبانک، تابیاس مورس مدیر AMG در مصاحبه ای با رود اند ترک که در حاشیه نمایشگاه خودروی نیویورک انجام شد به این مورد اشاره کرد که نسل جدید مرسدس A45 با یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو به بازار خواهد آمد که این موتور بدون کمک هیچگونه پیشران الکتریکی می تواند بیش از ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. انتقال نیرو نیز در این خودرو همانند قبل به هر چهارچرخ انجام خواهد شد. 


همچنین AMG در ساخت A45 جدید فقط روی افزایش اسب بخار این خودرو تمرکز نکرده است بلکه سعی شده تا این خودرو توانایی و کارایی خوبی را هم در پیست مسابقه و هم در رانندگی روزمره به نمایش بگذارد. 


مورس همچنین رسما تایید کرد که مرسدس A کلاس جدید دارای نسخه‌ی AMG ضعیف تری نیز خواهد بود که با کد A35 وارد بازار خواهد شد. این مدل که ضعیف ترین و ارزان ترین محصول AMG است به یک پیشرانه ی ۲ لیتری ۳۰۰ اسبی و سیستم چهارچرخ محرک مجهز خواهد شد. 


خبر بد این است که مدل هاچ بک A کلاس جدید در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و احتمالا تنها شاهد عرضه مدل سدان این خودرو در این بازار خواهیم بود. البته A کلاس هاچ بک در بازار کانادا به فروش خواهد رفت. مرسدس همچنین اعلام کرده است که مدل های جدید CLA و GLA نیز بر اساس نسل جدید Aکلاس ۲۰۱۹ ساخته خواهند شد و این مدل ها نیز در نسخه AMG تولید خواهند شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.