کرج- چالوس از ساعت ۱۷ یک طرفه می‌شود

جنوب به شمال محور هراز، محدوده‌های لاسم، امامزاده علی، گزنک، تونل وانا و لاریجان ترافیک سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور از یک طرفه شدن کرج- چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی ، اظهار کرد: در حال حاضر جنوب به شمال محور کرج- چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۱۰ ترافیک سنگین است، همچنین محدوده سد کرج، تونل شماره پنج، شماره هفت، آدران، دهانه جنوبی تونل کندوان، پل زنگونه و سیاه بیشه نیز ترافیک، نیمه سنگین و ترافیک طول محور پرحجم و روان است.

وی ادامه داد: جنوب به شمال محور هراز، محدوده‌های لاسم، امامزاده علی، گزنک، تونل وانا و لاریجان ترافیک سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ترافیک در محور جنوب به شمال فیروزکوه محدوده‌های ورودی شهر زیرآب، سوادکوه و شیرگاه نیمه سنگین است، تصریح کرد: ترافیک در طول محور پرحجم و روان است. همچنین آزادراه قزوین- رشت، محدوده منجیل، رودبار و لوشان ترافیک سنگین گزارش شده است که در طول محور پرحجم و روان است.

سرهنگ رحمانی افزود: آزادراه تهران- قم محدوده عوارضی نیز ترافیک نیمه سنگین است و در طول محور شاهد ترافیکی پرحجم و روان هستیم. همچنین محور تهران- ساوه نیز ترافیکی پرحجم و روان دارد.

وی با بیان اینکه محور ملک‌آباد – مشهد و چناران به مشهد ترافیک پرحجمی دارد، گفت: در گیلان محورهای رشت، لاهیجان و آستارا- اردبیل نیز ترافیک پرحجم و روان است.

به گفته رحمانی، ترافیک در محور تهران- ساوه و اصفهان- شیراز پرحجم و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت: محور کرج- چالوس از ساعت ۱۴ امروز از سمت مرزن‌آباد به تهران مسدود شده است و از مرزن‌آباد به سمت کرج تردد وسایل نقلیه ممنوع شده، همچنین از ساعت ۱۷ عصر کرج به چالوس یک طرفه خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.