رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هوای تهران سالم است

نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز ( دوم فروردین) است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی بین سه تا پنج متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت‌ کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می‌رود تا فردا شرایط کیفی هوای سالم همچنان در اکثر مناطق پایتخت برقرار باشد.

حسین شهبازی، اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز ( دوم فروردین) است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی بین سه تا پنج متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط فردا کم و بیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت‌ کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه به تدریج در روز شنبه بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، تصریح کرد: دمای هوای تهران طی روزهای پایانی هفته افزایش نسبی خواهد یافت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت‌ کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین ۷۳ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم‌اکنون پایتخت با شاخص میانگین ۶۰ در شرایط سالم است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.