رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گرانی آرایشگاه‌ها از حرف تاعمل

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تاکید دارد تا پایان فروردین سال آینده قطعا شاهد هیچگونه افزایشی در قیمت آرایشگاه‌های مردانه نخواهیم بود.

به گزارش اینتیتربه نقل از ایسنا، آخرین روزهای اسفند ماه را می‌توان پرکارترین روزهای آرایشگران زنانه و مردانه دانست. موضوعی که امکانی ایجاد می‌کند تا فعالان این صنف بخواهند در اعمال قیمت شرایط ویژه‌ای لحاظ کرده یا دستمزد بیشتری دریافت کنند.

البته طبق قوانین موجود صنفی مدتی است قیمت‌گذاری از اتحادیه‌ها به واحدهای صنفی واگذار شده و بر این اساس هر واحد می‌تواند بر اساس خدماتی که ارائه می‌کند قیمت متفاوتی اعمال کند.

حال نیز گذری به آرایشگاه‌ها گویای آن است که در موارد بسیار این افراد قیمت‌های خود را برای نوروز تغییر داده‌اند. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که در ماه‌های گذشته رئیس اتاق اصناف به کرات به این نکته تاکید کرده که تا پایان فروردین ماه سال آتی هیچ‌یک از واحدهای صنفی مجاز به افزایش قیمت نیستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره وضعیت دستمزد واحدهای این صنف در ایام منتهی به نوروز گفت: در ایام نزدیک به عید نوروز همکاران ما با همان نرخ‌نامه‌های قبلی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و بر اساس منطقه، درجه کیفی آرایشگاه و مواردی از این دست قیمت‌های خود را تعیین می‌کنند و ما بر این قیمت‌ها نظارت خواهیم کرد تا به عنوان مثال شاهد این نباشیم که یک آرایشگاه درجه سه قیمت‌های خود را مطابق با یک واحد ممتاز تعیین کند.

مصطفی گواهی همچنین متذکر شد: کف قیمت اعلام شده برای کوتاهی موی آقایان ۱۲ هزار تومان و سقف آن ۲۵ هزار تومان تعیین شده است.

اما پیگیری‌ها برای اطلاع از جزئیات فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و قیمت آنها به نتیجه خاصی نرسید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.