رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نمایش نسخه‌ای ویژه از رنو تلیسمان و ساندرو استپ‌وی در ژنو

این تالیسمان‌های خاص به موتورهای ۱٫۳ لیتری توربوشارژ جدیدی که محصول مشترک بنز و رنو است، مجهز خواهند شد و به زودی وارد بازار اروپا می‌شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از عصر ایران، رنو در نمایشگاه  آتی ژنو قصد دارد نسخه‌های ویژه‌ای از تالیسمان، داچیا استپ‌وی، زوئی R110  و نسخه‌های مفهومی را به نمایش گذارد. با این وجود نمی‌توان گفت رنو با نمایش این خودروها کاری فوق‌العاده انجام خواهد داد.

به گزارش”موتور ترند”، با این وجود رنو، وعده داده که یک مدل بسیار ویژه از تالیسمان‌های خود را در مدلی بسیار بالا در اوایل ماه مارس در غرفه‌اش به نمایش درخواهد آمد. این تالیسمان‌های خاص  به موتورهای ۱٫۳ لیتری توربوشارژ جدیدی  که محصول مشترک بنز و رنو است، مجهز خواهند شد و به زودی وارد بازار اروپا می‌شوند.

در ژنو رنو همچنین از یک مدل قدرتمندتر و ویژه  زوئی الکتریکی رونمایی می کند که با کد تجاری R110   شناخته شده است.  موتور این خودرو در همان ابعادی ساخته شده که پیشتر روی اسلافش به کار رفته است اما توان تولیدی موتور ۱۶ اسب‌بخار از مدل‌های قبلی بیشتر است. مجموع توان تولیدی این موتور با گشتاور ۲۲۵ نیوتن‌متر به ۱۱۰ اسب‌بخار خواهد رسید.

 

زوئی الکتریکی R110  با موتور جدیدش برای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر به ۱۱٫۴  ثانیه زمان  نیاز دارد و به کمک باتری‌هایش می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی حدود ۳۰۰ کیلومتر را طی کند. احتمالا این خودرو مدت کوتاهی پس از نمایش در تابستان ۲۰۱۸ به فروش خواهد رسید.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.