حکم محرومیت تبریزی‌ها این هفته هم اجرا نمی‌شود

حکم محرومیت تیم تراکتورسازی توسط کمیته انضباطی در هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور هم اجرایی نمی‌شود.

 

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم،  پیش از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم تراکتورسازی توسط کمیته انضباطی به برگزاری یک بازی خارج از استان محکوم شد، اما سازمان لیگ اجرای حکم را به هفته بیست‌وپنجم موکول کرد. حالا با رسیدن بازی‌ها به هفته بیست‌وپنجم، سازمان لیگ بار دیگر اعلام کرد که اجرای حکم محرومیت باشگاه تراکتورسازی امکان‌پذیر نیست. پیش از این هم بازی تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد در هفته بیست‌وسوم در تبریز برگزار شده بود.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ  درباره برگزاری بازی تراکتورسازی – پیکان در یک استان بی‌طرف، اظهار داشت: برای برگزاری بازی در یک استان دیگر باید نامه‌نگاری شود. این‌طور نیست که من بگویم مثلاً الان بروید و در قم بازی کنید و آنها هم فردا آنجا بازی کنند. برای این کار باید نامه‌نگاری شود و جاهای مختلفی مثل شورای تأمین استان مربوطه موافقت کنند. به همین خاطر، این حکم در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر هم اجرایی نمی‌شود.

بازی تراکتورسازی – پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.