سوت قضاوت دربی ۸۶ در دستان کدام داور خواهد بود؟

 دربی ۸۶ سرخابی ‌ها در حالی قرار است پنجشنبه هفته جاری برگزار شود که داور ۳۲ ساله و اهل استان چهارمحال و بختیاری گزینه نهایی برای قضاوت در این بازی ‌است.

به گزارش اینتیتر به نقل از آنا،  در حالی که دربی ۸۶ سرخابی‌ها قرار است پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه پیر آزادی برگزار شود که بحث انتخاب داور این بازی دوباره داغ شده است چند گزینه برای قضاوت در این بازی مطرح شده اند که به نظر می‌رسد که در بین علیرضا فغانی و موعود بنیادی‌فر یکی این بازی را سوت بزند که البته با توجه به توصیه فغانی مبنی بر اینکه به دلیل حضور ریاست فیفا و تماشای این دیدار بهتر است یک داور جوان این بازی را قضاوت کند شانس بنیادی‌فر بیشتر شده است.

اما گزینه‌ای که بیش از هر داور دیگر برای قضاوت در دربی ۸۶ شانس دارد کیست؟

موعود بنیادی‌فر داور ۳۲ ساله و اهل چهارمحال و بختیاری که از سال ۱۳۸۱ کار داوری خود را آغاز کرده است. و از سال ۱۳۹۰ در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت می‌کند. وی درسال ۲۰۱۳ وارد لیست بین‌المللی شد. او تحصیلات خود را تا مقطع دکترا در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده و به عنوان دبیر ورزش مشغول به فعالیت است.

این داور جوان همچنین ۸۵ بار توانسته در سطح‌های مختلف فوتبال ایران قضاوت کند و در ۱۷ بازی بین‌المللی را سوت زده است. او تاکنون در دیدارهایی که قضاوت کرده، ۳۲۲ بار از کارت زرد خود استفاده کرده است و ۱۴ بار نیز به بازیکنان مختلف کارت قرمز نشان داده است.

قضاوت دیدار دو تیم بنگلور هند و ترانسپورت یونایتد در مرحله مقدماتی رقابت‌های ای.اف.سی کاپ ۲۰۱۸ را نیز موعود بنیادی‌فر و کمک‌های ایرانی‌اش به عهده داشتند.

بنیادی‌فر در این فصل نیز، هشت بار سوت زده است که دو بار برای استقلال در هفته‌های اول و نوزدهم برابر صنعت نفت و سایپا و یک بار برای پرسپولیس در هفته شانزدهم برابر فولاد قضاوت کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.