رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رشد ۸ درصدی مصرف بنزین در کشور

بر اساس آخرین آمار، میانگین مصرف بنزین از ابتدا تا انتهای بهمن ماه ۷۷ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۱ میلیون و ششصد هزار لیتر بوده حدود ۸.۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، میانگین مصرف بنزین کشور از ابتدای سال تا ۳۰ بهمن ماه ۸۰ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۷۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر) ۸ درصد رشد داشته است.

بر اساس آخرین آمار، میانگین مصرف بنزین از ابتدا تا انتهای بهمن ماه  ۷۷ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۱ میلیون و ششصد هزار لیتر بوده حدود ۸.۵ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، بالاترین میزان مصرف بنزین در ۲۱ بهمن ماه به میزان ۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و کم ترین میزان در ۲۷ بهمن ماه به میزان ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است.

میزان مصرف نفت گاز در بهمن ماه ۹۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته(۱۰۰ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر) پنج درصد کاهش داشته است.

میانگین مصرف نفت گاز از ابتدای سال ۹۶ تا انتهای بهمن ماه ۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته(۷۹ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر) ۳.۶ درصد رشد داشته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.