رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اکران ۳ فیلم جدید از دوم اسفند

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران سه فیلم سینمایی «دعوت‌نامه»، «اشک نرگس» و «آن سوی ابرها» از چهارشنبه دوم اسفندماه در سینماها خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه ۳۰ بهمن‌ماه شورای صنفی نمایش  گفت: فیلم سینمایی«دعوت‌نامه» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید از چهارشنبه دوم اسفندماه در گروه استقلال به جای فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی اکران می‌شود. همچنین فیلم سینمایی «اشک نرگس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد عبدالهیان در گروه آزاد از دوم اسفندماه اکران می‌شود.

او درباره اکران فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی گفت: این فیلم سینمایی از چهارشنبه دوم اسفندماه در گروه کوروش اکران خواهد شد و علت تاخیر در زمان اکران این فیلم به گفته پخش‌کننده آن (نور تابان) نقص فنی بوده که در فیلم وجود داشته است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به شرایط اکران نوروزی فیلم‌ها در سینما اظهار کرد: قرار شده است که دفاتر توزیع فیلم برنامه فیلم‌هایی را که کاندیدای اکران نوروزی هستند به صورت مکتوب به شورای صنفی نمایش اعلام کنند بنابراین هنوز قراردادی برای اکران نوروزی فیلم‌ها ثبت نشده است.

«آن‌سوی ابرها» آخرین ساخته کارگردان فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» است که داستان آن در مناطق فقیرنشین بمبئی رقم می‌خورد. این فیلم مجیدی پاییز امسال نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره فیلم لندن بود و در جریان این رویداد سینمایی با حضور بازیگران اصلی و مجید مجیدی برای اولین‌بار به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی «دعوتنامه» روایتگر زندگی شخص درمانده‌ای است که در مشهد زندگی می‌کند و کارش این است که از زائران حرم علی بن موسی الرضا(ع) دزدی کند و از طریق آن زندگی بگذراند. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، میترا حجار، شقایق فراهانی، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، سحر کریمی و غزل فرید ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «اشک نرگس» داستان زندگی خبرنگاری را روایت می‌کند که بازمانده جنگ تحمیلی است. وی دچار چندگانگی در اجتماع و حتی هم‌دوره‌ای‌های خود شده و در این بین عاشق همکار خود می‌شود. نگین معتضدی، رضا ایرانمنش، شراره رخام، محمود مقامی، گیتی ساعتچی و رحمان مقدم بازیگران این فیلم هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.