رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جوایز اسکار را چه کسانی اعطاء می‌کنند؟

مراسم اعطای جوایز نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز چهارم مارس ۲۰۱۸ (۱۳ اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، اولین گروه از اعطاء کنندگان جوایز اسکار در مراسم پایانی این رویداد سینمایی را معرفی کرد.

به گزارش ورایتی، «مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» تهیه‌کنندگان مراسم اسکار ۲۰۱۸ اعلام کردند که «ماهرشالا علی»، «چادویک بوزمن»،‌ «ویولا دیویس»،‌ «لارا درن»،‌ «جنیفر گاردن»، «گرتا گرویگ»، «تیفانی هادیث»، «تام هولاند»،‌ «کمیل نانجیانی»،‌ «مارگو رابی»، «اما استون» و «دنیل وگا» اولین گروه از چهره‌هایی هستند که به عنوان اعطاء کنندگان مراسم نودمین دوره جوایز اسکار انتخاب شده‌اند.

بسیاری از این چهره‌ها یا بیش از این نامزد جایزه اسکار شده‌اند و یا برنده آن بوده‌اند. «ماهرشالی علی»، «اما استون» و «ویولا دیویس» هر سه سال گذشته اسکار بازیگری دریافت کردند و «لارا درن» نیز پیش از این دو بار نامزد جایز اسکار شده است.

از سوی دیگر «گرتا گرویگ»، «کمیل نانجیانی» و «مارگت روبی» امسال خود از نامزدهای رقابت‌کننده برای جایزه اسکار هستند و «دنیل وگا» نیز در فیلم «یک زن شگفت‌انگیز» بازی کرده که در شاخه بهترین فیلم خارجی نامزد کسب جایزه است.

امسال فیلم «شکل آب» به کارگردانی «گیلرمو دل‌تورو» با نامزدی در ۱۳ شاخه پیشتاز نامزدهای اسکار نام گرفت و فیلم «سه بیلبورد خارج از میزوری اِبینگ» ساخته «مارتین مک‌دونا» در ۹ شاخه و درام جنگی «دانکرک» به کارگردانی «کریستوفر نولان» نیز در ۷ شاخه شانس کسب جایزه دارد.

مراسم اعطای جوایز نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز چهارم مارس ۲۰۱۸ (۱۳ اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.