رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معاون اول رییس جمهور: ترامپ و دیگران بدانند با یک ملت بزرگ و انقلابی سروکار دارند

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ تاکید کرد: این حضور برای استمرار حرکت انقلاب بسیار کارساز است و نشان می‌دهد که مسئولان کشور باید با اقدامات بیشتر و تلاش‌های گسترده‌تر در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

 

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در راهپیمایی سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی  با اشاره به زمان شناسی مردم ایران خاطر نشان کرد: مردم ایران مردمی زمان‌شناس هستند که شرایط فعلی کشور و انقلاب و هم شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی را درک می‌کنند.

وی گفت: پیام حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی امسال این است که پای نظام و انقلابشان و همچنین آرمان‌هایی که امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برای استمرار حرکت انقلاب اسلامی بسیار کارساز است و نشان می‌دهد که مسئولان کشور باید با اقدامات بیشتر و تلاش‌های گسترده‌تری برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

جهانگیری با بیان اینکه پیام حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دنیا این است که پای نظامشان ایستاده‌اند، تصریح کرد: تمام قدرت‌های دنیا اعم از ترامپ و دیگران باید بدانند که با یک ملت بزرگ و انقلابی سروکار دارند که از آرمان‌های انقلابشان به شدت حفاظت و در مسیر تحقق آنها حرکت می کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.