رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اعلام روزهای تعطیلی سینماها با «انزوا»

سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیای اینکه فیلم «انزوا» از همین هفته وارد چرخه اکران می‌شود، روزهای تعطیلی سینماها به مناسبت اربعین حسینی را اعلام کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه دوشنبه، 15 آبان شورای صنفی نمایش گفت: فیلم «انزوا» از چهارشنبه این هفته (۱۷ آبان‌ماه) در گروه سینمایی استقلال به جای فیلم «ایتالیا ایتالیا» اکران می‌شود و نمایش بقیه فیلم‌ها به دلیل بالا بودن کف فروش در سرگروه‌ها ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: همچنین سینماهای کشور از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه (۱۷ آبان) بسته می‌شوند، روز پنج شنبه به طور کامل تعطیل خواهند بود و از جمعه صبح دوباره دایر می‌شوند.

«انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و به تهیه‌کنندگی پیمان جعفری در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد.

در خلاصه فیلم آمده است که پرویز پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می‌گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری دارد….

امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، لعیا عباس میرزایی، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، علیرضا استادی و همچنین جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری در این فیلم بازی کرده‌اند.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.