رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حدود ۷۰ درصد از مساحت نمایشگاه مطبوعات رزرو شد

تا پایان چهارمین روز پیش ثبت‌نام بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، ۲۷۰ درخواست برای حضور در نمایشگاه، ثبت شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در حالی که تنها دو روز به پایان مهلت رسانه‌ها برای ثبت‌نام جهت حضور در نمایشگاه مطبوعات باقی مانده، متقاضیان بالغ بر ۷ هزار مترمربع از فضای نمایشگاه را رزرو کردند که با توجه به متراژ نمایشگاه در طبقه همکف، حدود ۷۰درصد فضای نمایشگاه است.

بنابر این گزارش از مجموع ۲۷۰ ثبت نام انجام شده، فرایند ثبت نام ۲۳۵ متقاضی با پرداخت وجه اولیه، تکمیل شده است. که از این تعداد ۲۰۴ متقاضی بخش رسانه و باقی در حوزه های «کسب و کار مرتبط، روابط عمومی دستگاه ها، کانونهای تبلغاتی و ادارات کل ارشاد»  هستند.

از میان رسانه هایی که ثبت نام اولیه آنها تکمیل شده،۴۶ رسانه الکترونیک هستند. همچنین ۳۱ رسانه استانی، محلی و یا منطقه ای محسوب می شوند.

همچنین ۳۰ رسانه در گروه روزنامه ها، ۱۳ خبرگزاری، ۳۷ رسانه در گروه آموزشی-تخصصی، ۱۰ رسانه در گروه خانواده، ۷ رسانه در گروه دین و اندیشه، ۳۷ رسانه در گروه سیاسی-اقتصادی، ۳۴ رسانه در گروه فرهنگی-هنری و… با مراجعه به وبسایت نمایشگاه، ثبت نام اولیه خود را تکمیل کرده اند.

شایان ذکر است گروه بندی و متراژ انتخاب شده از سوی متقاضیان در هنگام پیش ثبت‌نام، درخواست پیشنهادی رسانه است و ستاد برگزاری هیچ تعهدی برای تأمین همان گروه انتخابی و متراژ درخواستی ندارد.

بنابر تصمیم شورای سیاستگذاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، رسانه‌هایی که پس از مهلت مقرر درخواست حضور در نمایشگاه داشته باشند، در فهرست ذخیره قرار می‌گیرند تا در صورت امکان، نسبت به حضور آنها اقدام شود.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در نیمه اول آبان ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. محصولات یونکس می گوید

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.