رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جای پلاسکو، پارک ساخته می‌شود؟!

پیشنهاداتی مبنی بر تبدیل پاساژ پلاسکو به پارک مطرح شده است که البته رییس اتاق اصناف تهران تاکید دارد این پیشنهادها رد شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل ازایسنا، علی فاضلی در خصوص اینکه با وجود وعده‌های او مبنی بر قطعی بودن بازسازی پلاسکو اکنون چنین پیشنهاداتی مطرح می‌شود، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان مکلف شده که ساخت پلاسکو و حقوق کسبه را در دستور کار قرار دهد و مورد توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون هم در ساخت مجدد پلاسکو شک نکنید. این مکان حتما بازسازی شده و تحویل افراد داده می‌شود، اما صحبت این است که حتی اگر یک درصد سیاست کشور بر آن باشد که این پاساژ ساخته نشده و مثلا به جای آن پارکی به منظور قدردانی از شهدای آتش‌نشان ایجاد شود نیز حق و حقوق مالکان پلاسکو با دقت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رییس اتاق اصناف همچنین عنوان کرد: صحبت‌های مسوولان بنیاد مستضعفان و رییس آن مبنی بر آن است که حتما بازسازی این پاساژ دنبال خواهد شد و پلاسکو تحویل داده می‌شود. اکنون نیز اگر این فرآیند کمی به طول انجامیده به دلیل آن است که با ابتدای سال جدید تغییر دولت و تغییر شورای شهر همزمان شده است.

فاضلی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان نماینده اصناف این وعده را می‌دهد که با جدیت پیگیر حقوق کسبه پلاسکو باشد، اظهار کرد: همان طور که اشاره کردم اصلا بحث تبدیل این پاساژ به پارک مطرح نیست و این موضوع در حد یک پیشنهاد بود که رفع شد. اکنون نیز تاکید داریم باید پیگیر تمام حقوق حقه اصناف باشیم و شکی نیست که تا لحظه آخر این پیگیری‌ها را انجام خواهیم داد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.