بنز در حال ساخت رقبای جدید بی‌ام‌و X5 +عکس

مرسدس علاوه بر کار روی نسل جدیدی از GLE ها ، به طراحی و ساخت مدل جدیدی از این خودروها با همکاری زیرمجموعه AMG اش می‌پردازد، که براساس گزارش‌ها به طیف جدیدی از موتورهای قدرتمند مجهز خواهند شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از عصر ایران ،  این خودروها که برای رقابت با بی‌ام‌و X5 M ساخته خواهند شد، به یک موتور ۴ لیتری توئین توربو مجهز می‌شود که در مورد خروجی آن اطلاع چندانی در دسترس نیست.

با این وجود پیش‌بینی می‌شود این خودروها که با نام اختصاری GT R شناخته می‌شوند با گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر خروجی ۵۸۵ اسب‌بخار ایجاد کنند. توانی که خودرو را ۳٫۶ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیومتر در ساعت می‌رساند. خودرو با استفاده از این موتور می‌تواند با بیشینه سرعت ۳۱۸ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این در حالیست که مدل‌های هم رده این بنز  مانند مدل‌های جدیدی E63 بنز- با استفاده از موتوری مشابه با تولید ۸۵۰ نیوتن متر گشتاوری قدرتی معادل ۶۰۴ اسب‌بخار تولید می‌کنند.

بنابراین باید انتظار داشت استفاده از موتورهای ۵٫۵ لیتری که در نمونه‌های فعلی به کار می‌رود، از برنامه کمپانی بنز برای این خودروها خارج گردد. با این وجود موتورهای جدید قدرت بیشتری را برای اتومبیل‌ها ایجاد می‌کنند و بهره‌وری بیشتری در استفاده از سوخت دارند.

 

سامانه ایرودینامیکی در ساختارGLE های جدید ارتقاء یافته و یک مستحکم و بلندتر با سامانه تعلیق قدرتمندتر و ترمزهای بزرگتر در خودروهای جدید ارائه خواهد شد. در داخل کابین نیز با پیشرفت‌هائی روبه‌رو هستیم.

مرسدس بنز قصد دارد به طور کامل در سال ۲۰۱۸ از GLE های خود رونمائی کند. بنز همچنین قصد دارد جایگزین‌های قدرتمندتری برای GLE های کوپه خود پیدا کند که به رقابت با بی‌ام‌و X6 بپردازد. مدل‌های جدید بنز نیز برای قابت با X5 های سری M بی ام و آماده خواهند شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.