رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تاریخ انتشار Gran Turismo Sport مشخص شد

سرانجام بخش سرگرمی شرکت سونی تاریخ انتشار رسمی بازی مورد انتظار Gran Turismo Sport را ۱۷ اکتبر سال میلادی جاری (۲۵ مهر) اعلام کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از کلیک، بر اساس جدیدترین بیانیه شرکت سونی، بازی مورد انتظار و پرطرفدار Gran Turismo Sport در روز ۱۷ اکتبر امسال مصادف با ۲۵ مهر ماه سال ۹۶ در آمریکای شمالی و روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در اروپا به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. متاسفانه مراحل توسعه و ساخت این بازی با مشکلاتی مواجه گردید به طوری که سازندگان تاریخ عرضه آن را به سال میلادی ۲۰۱۷ موکول کردند. حال آن طور که به نظر می رسد، گویا استودیوی بازی ساز Polyphony Digital تمامی مشکلات را پشت سر گذاشته و این عنوان را برای عرضه در تاریخ مذکور آماده می کند.

شرکت سونی به طرفداران مجموعه گرن توریسمو قول داده است که بزودی جزئیات و اطلاعات بیشتری از جمله لیست خودروها و… منتشر کند. همچنین سازندگان از باکس آرت (کاور) نهایی بازی Gran Turismo Sport رونمایی کردند که در طی آن، سه نسخه مختلف بازی نیز معرفی شد. نسخه استاندارد که تنها شامل محتویات اصلی بازیست، با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد. دو نسخه لیمیتت و دیجیتال دیلاکس به ترتیب با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار و ۷۹٫۹۹ دلار هم اکنون در فروشگاه رسمی پلی استیشن قابل خریداری هستند.

در ادامه شما را به مشاهده باکس آرت بازی دعوت می نماییم.

لازم به ذکر است افرادی که نسخه استاندارد و دیجیتالی بازی را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنند، به پک سه خودرو Ford Mustang Gr.B Rally Car، Peugeot 908 HDi FAP – Team Peugeot Total و Toyota FT-1 Vision Gran Turismo (Gr.3) دسترسی خواهند داشت. به علاوه، سونی در جریان کنفرانس E3 سال میلادی جاری رسما اعلام کرد که نسخه پلی استیشن ۴ پرو بازی Gran Turismo Sport با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

بهتر است بدانید عنوان ویدیویی گرن توریسمو اسپورت از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن پشتیبانی می کنند. البته سازندگان به منظور افزایش کیفیت تصاویر و نرخ فریم ریت بازی، دو ویژگی کلیدی زمان و آب و هوای دینامیکی در نسخه پلی استیشن وی آر حذف کردند. اگرچه بازی بازان و گیمرها می توانند قبل از شروع هر مسابقه، زمان و آب و هوای مورد نظر خود را مشخص کنند؛ اما این آب و هوا در طول مسابقه هرگز تغییر پیدا نخواهد کرد.

اخیرا بخش سرگرمی شرکت سونی تریلر جدیدی از عنوان ویدیویی گرن توریسمو منتشر کرده که محیط و ماشین های بازی را به خوبی به تصویر کشیده است. جهت مشاهده این ویدیو، به وب سایت رسمی بازی مراجعه فرمایید.

آخرین نسخه از مجموعه گرن توریسمو تحت عنوان Gran Turismo 6 در تاریخ ۱۳ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۳ (۲۲ آذر ماه سال ۹۲) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۳ عرضه گشت. متاسفانه سازندگان و شرکت ژاپنی سونی هیچ گونه نسخه ریمستری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر نکردند و عنوان گرن توریسمو اسپورت، اولین نسخه PS4 از این سری محسوب می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.