ورود ۲ خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران +تصاویر

یک شرکت ایرانی موفق به اخذ نمایندگی رسمی لوکسژن تایوان شده و زودی محصولات این برند را در ایران عرضه می کند.

 

به گزارش اینتیتر به نقل از خبر ماشین، فرزین ترکی پور، ضمن اعلام خبر گفت: از چند ماه گذشته مذاکراتی با مدیران شرکت لوکسژن تایوان داشتیم و سرانجام موفق به اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری این برند در ایران شدیم.

 ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

مدیرعامل شرکت آرمان موتور کویر در مراسم معرفی برند این خودروسازی گفت: لوکسژن برند تایوانی است که از سال ۲۰۰۹ فعالیتش را در بازار خودروی جهان آغاز کرده است. سبک فعالیت این شرکت به عنوان یک برند تایوانی در بازار بین المللی به شکلی است که برای همکاری با سایر خودروسازان جهان و پیشرفت همیشه از روابط بین المللی خود استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: لوکسژن تا امروز ۶ محصول به بازار جهانی معرفی کرده که دو مدل در کلاس سدان ایفای نقش می کنند و چهار مدل دیگر شامل دو شاسی بلند و ون هستند.

ترکی پور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که لوکسژن به کدام کشورها صادر می شود گفت: بازار اصلی این برند در چین است؛ همچنین به کشورهایی مانند عمان، ویتنام، جمهوری دومینیکن، اروپای شرقی و روسیه نیز صادر می شود.

 ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

مدیرعامل آرمان موتور کویر در مورد برنامه این شرکت برای تولید محصولات لوکسژن گفت: برنامه های جدی و طولانی مدت داریم و قطعا در آینده خط تولید این برند را در ایران راه اندازی خواهیم کرد. همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر شبکه فروش و خدمات پس از فروش لوکسژن گفت: در حال برنامه ریزی هستیم و در مرحله اول در شهرهای بزرگ و سپس در سایر شهرها نمایندگی این برند را راه اندازی خواهیم کرد.

 ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

در ادامه برنامه، عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در مورد مشخصات فنی محصولات لوکسژن توضیحاتی ارادئه کرد و گفت: دو خودرو U6 توربو و S3 اولین مدل هایی از این برند هستند که تا چند ماه آینده وارد ایران خواهند شد.

وی ادامه داد: لوکسژن U6 توربو یک خودرو کراس اوور شهری که مجهز به یک موتور ۴ سیلندر خطی با حجم ۱٫۸ لیتر، ۱۶ سوپاپ است. حداکثر قدرت ۱۷۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۶ نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع ۶ دنده اتوماتیک و وضعیت انتقال نیرو دیفرانسیل جلو است. وزن خالص این خودرو ۱۵۰۰ کیلوگرم و حجم باک ۵۵ لیتر است.

مصطفایی افزود: لوکسژن U6 مجهز به فناوری هوشمند ارتباطات چند رسانه ای سری Think+ ساخت شرکت HTC، فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش بصری ۳۶۰ درجه پیرامون فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی است.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر در مورد تجهیزات ایمنی لوکسژن U6 گفت: سیستم ترمز برقی، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز، سیستم ضد هرزگردی، سیستم پایداری الکترونیکی، ایربگ راننده، سرنشین جلو، پرده ای جانبی و … نمونه هایی از تجهیزات به کار رفته در این خودرو هستند.

مصطفایی ادامه داد: S3 مدل دومی که با این برند وارد ایران می شود، یک خودرو سدان کامپکت با موتور ۴ سیلندر خطی به حجم ۱۵۵۶ سی سی، ۱۶ سوپاپ با حداکثر قدرت ۱۱۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع ۷ دنده CVT ساخت شرکت JATICO ژاپن است.

 ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

وی افزود: وزن خالص این خودرو ۱۲۵۰ کیلوگرم و حجم مخزن سوخت ۴۷ لیتر است. همچنین نمایشگر میزان باد چرخ ها، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز، سیستم توزیع نیروی ترمز، تکنولوژی توقف هوشمند یا لغو هوشمند پدال ها، سیستم ضد هرزگردی، سیستم پایداری الکترونیکی، ایربگ راننده، سرنشین، جانبی نمونه هایی از تجهیزات ایمنی به کار رفته در لوکسژن S3 است.

مصطفایی در مورد امکانات پیشرفته به کار رفته در لوکسژن S3 گفت: این خودرو مجهز به فناوری ارتباطات چند رسانه ای هوشمند سری Think +4.0 ساخت شرکت HTC تایوان، مجهز به فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش ۳۶۰ درجه پیرامون خودرو، فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایای نقاط کور انتهای خودرو و … است.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر در مورد پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد قیمت لوکسژن U6 و قیمت لوکسژن S3 گفت: فعلا در مرحله انجام مراحل قانونی واردات این محصولات هستیم و تا چند ماه آینده ضمن رونمایی از این خودروها، قیمت را نیز اعلام می کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.