رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ساخت لپ تاپ انعطاف پذیر یک قدم به واقعیت نزدیک شد +تصویر

لپ تاپ انعطاف پذیر لنوو ، تازه‌ترین طرح مفهومی این کمپانی چینی در زمینه دیوایس های انعطاف پذیر بوده که در آمریکا به نمایش درآمده است. این لپ تاپ مجهز به نمایشگر تاشو به راحتی تا شده و در کیف دستی نیز جای می‌گیرد.

ما این را می‌دانیم کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و ال جی سخت به دنبال ساخت دیوایس های الکتریکی با نمایشگرهایی هستند که می‌توان آن‌ها را خم / تا کرد. در واقع شایعات خبر می‌دهند که سامسونگ به شدت نزدیک به عرضه چنین محصولی در دنیای واقعی شده است، اما سایر کمپانی‌ها هنوز فاصله زیادی با این اتفاق دارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از گجت نیوز، اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته لنوو از طرح مفهومی یک گوشی انعطاف پذیر رونمایی کرد که می‌تواند خم شود و به دور مچ شما نظیر یک ساعت هوشمند قرار گیرد، اما این تنها محصول تاشو لنوو نخواهد بود. این غول تکنولوژی چینی اخیرا میزبان یک رویداد خبری در نیویورک بوده است که در آن از یک لپ تاپ انعطاف پذیر و تاشو رونمایی کرده است؛ لپ تاپی که می‌توانید همانند یک تکه کاغذ آن را خم کرده و در کوله پشتی خود قرار دهید.

لپ تاپ انعطاف پذیر لنوو به جز نمایشگر، نیازمند قطعاتی داخلی انعطاف پذیر هم است

در حال حاضر ما مطمئن نیستیم لپ تاپ تاشو لنو چقدر با لپ تاپ های فعلی قابل مقایسه است. برخی از لپ تاپ های کنونی نیز بسیار جمع و جور و آسوده در حمل هستند، اما ما حدس می‌زنیم زمانی که شما لپ تاپ مفهومی لنوو را تا کنید، اندازه آن به مراتب کوچکتر از کامپیوترهای فعلی خواهد بود تا بتوانید به طور مثال در یک کیف دستی نیز آن را جای دهید. البته این لپ تاپ تاشو در حال حاضر فعلا یک طرح مفهومی باقی خواهد ماند، زیرا بسیاری دیگر از قطعات هستند که باید برای استفاده در این لپ تاپ خم انعطاف پذیر به تولید برسند و سپس استفاده شوند. در واقع تنها این صفحه نمایش نیست که مستلزم تا شدن است، بلکه در درون دستگاه قطعاتی نظیر باتری مادربورد و سایر تجهیزات مکانیکی نیز باید به شکل انعطاف‌پذیری طراحی شوند. هر چه که هست لنوو از ایده ی بسیار جالبی رونمایی کرده که در آینده می‌تواند به عنوان یکی از محصولات رایج بازار تبدیل شود.

تصاویر از نمونه آزمایشی از گوشی موبایل انعطاف پذیر لنوو را در ادامه میبنید.

 

تصاویر: از وبسایت یک پزشک

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.