رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شیر درنده برای بچه آهو مادری کرد +تصاویر

تصاویر لحظات عجیب و غریبی را نشان می دهند لحظاتی که در آن تمام تعریفات حیات وحش باطل شده است چرا که محبت می تواند همانند معجزه عمل کند. عکاس در پارک ملی "کورگو" واقع در افریقای جنوبی متوجه حرکت یک شیر بالغ اطراف بچه اهوی تنها می شود و با کنجکاوی در همان جا می ماند تا انتهای ماجرا را تماشا کند .

به گزارش اینتیتر به نقل از وبسایت نمناک، بچه آهو کثیف شده است و تنها وسط جایی بسیار دورتر از محل زندگی و قبیله اش به حالتی که انگار زخمی است روی زمین افتاده ، البته او تنهای تنها هم نیست بلکه یک شیر جوان به کنار او می رسد اما نه برای خوردن بلکه برای کمک. صحنه ی جالبی است شیر درنده با دیدن وضعیت آهو آرام کنار او می نشیند و با زبانش شروع به لیس زدن بدن کثیف بچه آهو را تمیز می کند و به آرامی به او کمک می کند تا بایستد .

تصاویر زیبا و دیدنی از محبت شیر بالغ با بچه آهوی زخمی

شیر و آهو

شیر و بچه آهوی تنها

شیر و بچه آهوی تنها

تصاویری زیبا از کمک شیر به بچه آهوی تنها

از قرار معلوم بچه آهو ضعیف و زخمی تر از آن است که بتواند به راه خود ادامه دهد برای همین شیر تصمیم می گیرد تا خودش با دهان او را از انجا دور کند.

شیر و بچه آهوی تنها

 "گریمی میتچی" مرد ۴۵ ساله ای که به همراه همسرش در آفریقا سفر می کند این تصاویر را ضبط و منتشر کرده است می گوید:ماجرا را تا جایی شاهد بودیم که شیر جوان تصمیم گرفت بچه اهو را از ان منطقه که پر از گل و کلوخ بود دور کند و به آرامی به سمتی دیگر برساند. ما متوجه نشدیم که مقصد انها کجاست اما رفتار مهربانانه شیر با بچه آهو نشان از این نبود که او شکار شیر خواهدد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.