رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

با نقشه گوگل از رفت و آمد دوستا‌ن‌تان با خبر شوید

گوگل به تازگی ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران سرویس نقشه خودش قرار داد. این ویژگی جدید باعث می‌شود که بتوانید مسیر رفت و آمدن دوستا‌ن‌تان را در لحظه ببینید. البته در این ویژگی خودتان باید مسیر را برای دیگران به اشتراک بگذارید و کسی نمی‌تواند همین‌طوری مسیر حرکت شما را ببینید.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجی کالا ، این ویژگی جدید نقشه گوگل که location sharing نام دارد باعث می‌شود که بتوانید مسیر حرکت خودتان را برای کسی که دوست دارید به اشتراک بگذارید تا مثلا اگر می‌خواهید در مکانی خاص هم‌دیگر را ببینید، بتوانید بهتر برنامه ریزی کنید. البته کاربران می‌توانند مقدار مسیری که می‌خواهند به اشتراک گذاشته شود را هم کنترل کنند.این ویژگی می‌تواند از ۱۵ دقیقه شروع شود و تا سه روز ادامه پیدا کند. مثلا اگر می‌خواهید به یک سفر طولانی بروید و می‌خواهید مسیر سفر را با خانواده به اشتراک بگذارید تا آن‌ها متوجه شوند در لحظه کجا هستید، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

 با نقشه گوگل از رفت و آمد دوستا‌ن‌تان با خبر شوید

این ویژگی روی نسخه اندروید و iOS سرویس Maps قرار گرفته و اکنون کاربران گزینه‌ای به اسم Share Location را در منوهای این برنامه مشاهده می‌کنند. می‌توانید مسیر خودتان را به وسیله برنامه‌های پیام‌رسان یا شبکه‌های اجتماعی با افراد مختلف به اشتراک بگذارید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.