رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

Vivo روی دست اپل و سامسونگ زد

تا این لحظه شایعات زیادی درباره حذف دکمه سنسور تشخیص اثر از روی گوشی‌های سامسونگ و اپل شنیده‌ایم. اتفاقی که هنوز رخ نداده، اما به نظر می‌رسد که شرکت چینی Vivo اولین شرکتی خواهد بود که تلفن همراه هوشمندی می‌سازد که سنسور تشخیص اثر انگشت آن با صفحه نمایش ترکیب شده باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجی کالا ، به نظر می‌رسد که شرکت Vivo نمونه‌های آزمایشی گوشی جدید خودش را هم ساخته است. حتی تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده که ویژگی سنسور تشخیص اثر انگشت قرار گرفته روی صفحه نمایش را نشان می‌دهند.
 Vivo روی دست اپل و سامسونگ زد

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی جدید شرکت Vivo در تاریخ ۷ تیرماه به شکل رسمی معرفی خواهد شد. محصولی که قطعا یک روش جدید برای بازکردن قفل صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 Vivo روی دست اپل و سامسونگ زد

آن‌قدر شرکت‌هایی مثل سامسونگ و اپل برای تولید این ویژگی زمان گذاشتند که چینی‌ها زودتر از آن‌ها توانستند آن را روی گوشی‌ّهای خودشان قرار دهند. اگر فکر می‌کردید که گلکسی نوت ۸ یا آیفون ۸ می‌تواند با اضافه شدن سنسور تشخیص اثر انگشت به صفحه نمایش سر و صدا به راه بی‌اندازند، در اشتباه هستید. به احتمال زیاد تا چند روز دیگر Vivo با گوشی جدید خودش نظرها را به سمت خودش جلب می‌کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.