رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سردار جوانی: آمریکا به دنبال جنگ با ایران است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها با اعمال فشار به دنبال زمینه سازی برای ورود به جنگ با جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از میزان ، سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی‌ فقیه در سپاه درباره طرح تشدید تحریم‌های ایران به بهانه تقویت سامانه‌های دفاعی کشورمان اظهار کرد: ایران بارها اعلام کرده که سیاست‌های دفاعی و افزایش توانمندی‌های دفاعی‎اش هیچ ارتباطی به نگاه‌های بیرونی ندارد، چون جمهوری اسلامی همواره در معرض تهدیدات دشمنان بوده و بر اساس دکترین امنیتی و سیاست دفاعی خودش مسیر توسعه قدرت را دنبال کرده است. این مسیر قطعا تحت تاثیر هیچ موضوعی متوقف نمی‌شود و حرکت در این مسیر ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا با فضاسازی، اعمال فشارها و تهدیدها، سیاست دفاعی جمهوری اسلامی ایران را تحت تاثیر قرار دهند، افزود:آنها خواهان تضعیف ایران هستند تا بتوانند در صورت موفق شدن در تضعیف ایران، جنگی را علیه ما آغاز کنند. این در صورتی‌ است که مقامات جمهوری اسلامی و مقامات عالی رتبه نظامی ما بارها اعلام کردند سیاست‌های دفاعی و برنامه‌های نظامی ما در مسیر خودش حرکت خواهد داشت و ما تحت تاثیر هیچ موضوعی به دنبال محدود سازی توان دفاعی خود نیستیم. چون این جزو حقوق طبیعی کشورمان است که حق دفاع از خودش را همواره محفوظ بدارد و در راستای این حق، تقویت بنیه دفاعی خود را دنبال کند.

سردار جوانی ادامه داد: اساسا هیچ کشور و ملتی بر روی قدرت دفاعی خود تحت فشارهای بیرونی معامله‌ای انجام نمی‌دهد و سیاست‌های دفاعی خودش را تابع تهدیدهایی که برای محدود سازی انجام می‌شود، قرار نمی‌دهد. در شرایطی که بیگانگان کشور ما را تهدید می‌کنند، امنیت با یک راه به دست می‌آید و آن هم قوی و قدرتمند بودن است.

وی با بیان اینکه تنها راه جلوگیری از جنگ این است که قدرت دفاعی خودمان را افزایش دهیم، گفت: نتیجه هر نوع اقدامی در راستای تقویت بنیه دفاعی، جلوگیری از جنگ است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.