رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آخرین خبر از سریال جدید کیانوش عیاری

 
حسن آقاکریمی تهیه کننده سریال جدید کیانوش عیاری درباره ویژگی های این کار بیان کرد که اثری اجتماعی است که اواخر اردیبهشت کلید می خورد.

حسن آقاکریمی در گفتگو با ما با اشاره به ساخت سریال «۸۷ متر» که کیانوش عیاری کارگردانی اش را بر عهده دارد، گفت: کیانوش عیاری فیلمنامه سریال «۸۷ متر» را با کلیاتش به نگارش درآورده است که کاری اجتماعی است. وی با اشاره به داستان این سریال عنوان کرد: قصه «۸۷ متر» ماجرای آپارتمانی است که به چندین خانواده فروخته شده و سریال طرح درگیری هایی است که خانواده ها به بهانه چنین مشکلی با آنها مواجه می شوند و از این حیث ممکن است رگه هایی از طنز تلخ هم در لایه های درونی کار داشته باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از سینما خبر ، آقاکریمی درباره لوکیشن های این سریال نیز تصریح کرد: هم اکنون در حال پیش تولید و تعیین لوکیشن های کار هستیم و می توان گفت این سریال یکی از پرلوکیشن ترین آثار کیانوش عیاری است.    تهیه کننده سریال جدید کیانوش عیاری درباره بازیگران نیز بیان کرد: مذاکراتی با بازیگرانی از جمله فرهاد آئیش، مهدی هاشمی، مهران رجبی و بازیگرانی که پیش از این کیانوش عیاری با آنها کار کرده انجام شده است که هنوز به قطعیت نرسیده چون زمان تصویربرداری حدود یک سال است و بازیگران باید آزاد باشند.

وی درباره زمان شروع کار عنوان کرد: امیدواریم این سریال را تا اواخر اردیبهشت ماه کلید بزنیم.آقاکریمی در پایان درباره مذاکرات معاونت سیما با کیانوش عیاری تصریح کرد: آقای میرباقری تعامل خوبی در جلسات با عیاری داشته اند و قرار است این کار برای شبکه یک ساخته شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.