رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سرگردانی مسافران خط ۵ مترو تهران در پل فردیس +تکمیلی

انبوهی از مسافران مترو تهران صبح دوشنبه در ایستگاه کرج به دلیل خرابی و بسته بودن مترو در پل فردیس کنار آزادراه تهران – کرج ورودی شهر کرج، سرگردان شدند.

تعداد زیاد مسافرانی که نتوانستند از مترو برای عزیمت به تهران استفاده کنند باعث ایجاد خلل در عبور و مرور خودروها در نخستین روز کاری پس از تعطیلات نوروز در این مسیر شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، از سوئی وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی برای انتقال مسافران به تهران نیز وجود ندارد، گرچه گفته می شود که مترو تهران بامداد دوشنبه چند دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران به تهران تدارک دیده بود.
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در اطلاعیه ای اعلام کرده است که به دلیل پاره شدن سیم برق بالاسری در نزدیکی یکی از ایستگاه های خط پنج در نیمه شب یکشنبه، مسافرگیری و خدمات رسانی به مسافران در کلیه ایستگاه های این خط از ساعت ۵:٣٠ صبح دوشنبه ۱۴ فروردین انجام نمی شود و با ساعتی تاخیر صورت می پذیرد.
مترو تهران با عذرخواهی از مسافران و شهروندان اعلام کرده است که مهندسان و کارشناسان این شرکت بلافاصله از همان ساعات ابتدایی مشغول فعالیت جهت حل مشکل هستند که به محض مرتفع شدن موضوع و اتصال سیم برق بالاسری، مسافرگیری در این خط از سر گرفته خواهد شد.
تلفیق ترافیک سنگین صبحگاهی آزادراه تهران – کرج – قزوین با ادامه بازگشت مسافران نوروزی نیز مشکلات را مضاعف کرده است و حتی باعث شده برخی از مسافران از عزیمت به تهران منصرف شده و به خانه های خود بازگردند.

تکمیلی

شرکت بهره برداری مترو تهران در اطلاعیه ای خبر از رفع نقص خط ۵ مترو داد. بر همین اساس پذیرش مسافر در ایستگاه‌های این خط از سر گرفته شد.

با مرتفع شدن مشکل از ساعت۱۳، خدمات رسانی در خط ۵آغاز شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.