این خانم قصاب آن قدرها هم خشن نیست + تصاویر

هویدا زن ۵۳ ساله مصری، از ده سالگی تاکنون به کار قصابی مشغول و مالک بزرگترین فروشگاه گوشت در منطقه البساتین در جنوب قاهره پایتخت مصر است.

 

هویدا درباره جزئیات و نحوه ورود خود به این حرفه می گوید: از ده سالگی تاکنون در این زمینه فعالیت می کند و آن را از پدرش به ارث برده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از العالم، وی افزود : پدرش به نام "حسنی الجزار" به وی در کارش اعتماد کرد و فنون این شغل و جزئیاتش را به او آموخت و با کمک به هویدا در این مغازه، نحوه تکه تکه کردن گوشت و چگونگی درست کردن شامی کباب و همبرگر را به وی آموزش داد.

وی گفت : با خریدن شتر از بازار شتر در امبابه، آن را در کشتارگاه ذبح می کردم سپس گوشتش را به مغازه می بردم و پس از تکه تکه کردن به مشتری ها می فروختم.

به گفته هویدا، پس از اردواج هم این حرفه را ترک نکرد و همچنان در مغازه پدرش کار می کرد اما پس از مرگ او، برادرانش مغازه را به عنوان ارث گرفتند و او خانه ای را در منطقه البساتین خرید و طبقه همکف آن را به یک قصابی بزرگ تبدیل کردند و از سال ها پیش در آن کار می کنند.

این قصاب زن خاطرنشان کرد: همسرش از کارکردن او در این حرفه جلوگیری نکرده و خود او نیز در سرامیک سازی فعال بود که به دنبال بیماری از این حرفه دست کشید و اکنون همراه با دو پسرش به هویدا در قصابی کمک می کنند.

هویدا دو دختر و دو پسر دارد و این حرفه را نیز به پسرانش آموخته است اما دامادهایش با کار همسرانشان در قصابی مخالفت کردند چراکه این کار را مردانه می دانند.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.