بهترین گوشی‌های هوشمند ارزان موجود در بازار +تصاویر

اگر قصد دارید با پرداخت هزینه اندک یک گوشی هوشمند خوب و کاربردی را در اختیار بگیرید، در اینجا لیست بهترین گوشی‌های هوشمند ارزان موجود در بازار جهانی آورده شده است.

فناوری از جمله اتفاقاتی است که تقریبا همه مردم به نوعی با آن سر و کار دارند و در این میان گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند خود را به عنوان محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین فناوری به همگان معرفی کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از موبنا، کاربران امروزی ترجیح می‌دهند با پرداخت حداقل هزینه بهترین امکانات مورد نیاز خود در بخش دوربین، اپلیکیشن و سرعت دستگاه را در اختیار بگیرند. با این وجود در بازار اشباع شده امروزی که برندهای مختلف مدل های گوناگون گوشی را عرضه می‌کنند کدام محصول برای ما مناسب‌تر است؟

نکته خوب این است که شرکت‌های تولیدکننده دستگاه های موبایلی طی چند سال اخیر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که برای بخش‌های گروه‌های مختلف محصولات مناسب روانه بازار می‌کنند و به همین خاطر می‌توان گوشی‌های ارزان، میان‌رده یا گران‌قیمت را مشاهده کرد.

به هر حال اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که قصد دارید با پرداخت هزینه اندک یک گوشی هوشمند خوب و کاربردی را در اختیار بگیرید، در اینجا لیست بهترین گوشی‌های هوشمند ارزان موجود در بازار جهانی آورده شده است.

 

شائومی «ردمی نوت ۴اکس» – قیمت ۲۰۰ دلار

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و تراشه مرکزی آن اسنپدراگون ۶۲۵ است. برای این گوشی هوشمند هشت هسته ۲۰۰۰ مگاهرتزی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، رم ۴ گیگابایتی، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اِس‌دی اشاره کرد.

 

لی‌اکو «لی اس۳» – قیمت ۲۰۰ دلار

این گوشی هوشمند نخستین محصول ساخت شرکت چینی مذکور است که هم‌اکنون در بازار آمریکا هم فروخته می‌شود و با نمایشگر ۵.۵ اینچی فول‌اچ‌دی خود توجه کاربران را جلب می‌کند. برای این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۴ هزار پیکسلی اشاره کرد. این گوشی تراشه مرکزی اسنپدراگون ۶۵۲ دارد و نسبت به قیمت خود امکانات قابل ملاحظه ای را شامل می‌شود.

 

زد‌تی‌ای «آکسون ۷ مینی» – قیمت ۲۵۰ دلار

برای این گوشی هوشمند چینی نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند با دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند و تراشه مرکزی آن از نوع اسنپدراگون ۶۱۷ با هشت هسته ۱۵۰۰ مگاهرتزی اطلاعات را پردازش می‌کند. برای این محصول رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به باتری ۲۷۰۵ میلی‌آمپری، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اِس‌دی اشاره کرد.

 

سامسونگ «گلکسی جِی۷ – ۲۰۱۶» – قیمت ۲۱۰ دلار

این گوشی هوشمند کره‌ای نمایشگر بزرگ ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. برای این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و پردازنده اکسینوس آن با هشت هسته ۱۶۰۰ مگاهرتزی اطلاعات را پردازش می‌کند. رم این گوشی هوشمند ۲ گیگابایتی است و باتری آن با توان ۳۳۰۰ میلی‌آمپر انرژی را در خود نگه می‌دارد. سامسونگ این گوشی را به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه مکرو-اِس‌دی مجهز کرده است.

 

سونی «اکسپریا اکس‌آ» – قیمت ۲۰۰ دلار

این گوشی هوشمند ژاپنی نمایشگر ۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. تراشه مرکزی این گوشی هوشمند «هِلیو پی۱۰» نام دارد که هشت هسته پردازشگر را شامل می‌شود. رم گوشی ۲ گیگابایتی، باتری آن ۲۳۰۰ میلی‌آمپری و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی است که البته از طریق کارت حافظه میکرو-اِس‌دی ارتقا میابد.

 

اپل «آیفون ۵اس» – قیمت ۱۵۰ دلار

این گوشی هوشمند که زمانی یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات موجود ر بازار جهانی محسوب می‌شود هم‌اکنون در رده گوشی‌های ارزان عرضه می‌شود. نمایشگر دستگاه ۴ اینچی است که تصاویر در آن با کیفیت ۶۴۰ در ۱۱۳۶ پیکسل پخش می‌شوند. دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۱.۲ مگاپیکسلی است و اپل آن را همراه با تراشه آ۷ مجهز به دو هسته ۱۳۰۰ مگاهرتزی عرضه می‌کند. این گوشی هوشمند رم یک گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به باتری ۱۵۷۰ میلی‌آمپری و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

 

هوواوی «آنر ۶اکس» – قیمت ۲۵۰ دلار

این گوشی هوشمند با نمایشگر ۵.۴۸ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل وارد بازار شده است که دوربین اصلی آن با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن با کیفیت ۸ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. این گوشی هوشمند تراشه «های‌سیلیکون» هوواوی با هشت هسته ۲۱۰۰ مگاهرتزی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۳ گیگابایتی، باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اِس‌دی اشاره کرد.

 

زد‌تی‌ای «بلِید وی۸ پرو» – قیمت ۲۳۰ دلار

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد که برای آن از تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ استفاده شده است و نسبت به قیمت خود قابلیت‌های قابل قبولی را ارایه می‌دهد. گوشی چینی مذکور باتری پرظرفیت، نمایشگر باکیفیت، دوربین دیجیتالی با حسگر پیشرفته و … را در خود جا داده است و البته بدنه پلاستیکی آن چندان مقاوم نیست.

 

موتورولا «موتو جی۵ پلاس» – قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی با رم ۲ گیگابایتی ۲۳۰ دلار – قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ گیگابایتی ۳۰۰ دلار

این گوشی هوشمند همراه با تراشه مرکزی اسنپدراگون ۶۲۵ عرضه می‌شود و به همین خاطر قدرت بالایی دارد. در بین گوشی‌های ارزان‌قیمت، این محصول سریع‌ترین دوربین را در خود جا دادها ست که تصاویر واضح و شفافی را تهیه می‌کند و روی آن سیستم عامل اندروید ۷ نوقا نصب شده است. گوشی هوشمند مذکور قادر است از خدمات شبکه مخابراتی ال‌تی‌ای پشتیبانی کند و برای آن سیستم ورودی میکرو-یواس‌بی در نظر گرفته شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.