رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی پارک های آبیِ پرهیجان ایران +عکس

 پارک های آبی یکی از تفریحات مهیج است که اگر تا به حال امتحان نکرده اید همین حالا باید تصمیم بگیرید و در عید نوروز که فرصت کافی دارید به آنها سر بزنید و حسابی خوش بگذرانید. پس با ما همراه شوید تا با پارک های آبی سراسر ایران آشنا شوید.

 
پارک آبی رامسر

به گزارش اینتیتر به نقل از شهروند ، رامسر دریای نیلگون خزر است، اگر مسافر آن طرف‌ها هستید و علاه‌بر گردش در رامسر به دنبال پارک ساحلی هستید بهترین انتخاب، انتخاب پارک آبی رامسر است. تفریح‌تان در دریای  نیلگون که به پایان رسید مابین شهرستان رامسر و چابکسر مجوعه بی‌نظیر رامسر در کنار دریای خزر منتظر شماست.
 
این پارک ساحلی کم‌نظیر در ایران هر تفریحی را برای شما فراهم کرده؛ از اسکله، جت‌اسکی، قایق‌های موتوری گرفته تا شاتل، باراسل، رستوران و کافی‌شاپ و… اگر هم برای قایق‌سواری و جت‌اسکی‌کردن آماده نیستید و بیشتر دل‌تان می‌خواهد استراحتی داشته باشید از این محیط  لذت ببرید. فضای سبز بسیار زیبا با خوابگاه‌های کوچک رو به دریای پارک ساحلی رامسر  بهترین انتخاب برای شماست.

دقیقا کجاست؟  مازندران، رامسر، کمربندی اول رامسر.
 
 در بهار، تَر شویم
 

پارک آبی آبسار


اگر به اصفهان سفر کرده‌اید و به دنبال مجموعه منحصربه‌فردی برای تفریح، ورزش و اقامت می‌گردید، فلکه توحید را که ردکردید نبش بلوار شاهد تابلوی مجموعه آبسار خودنمایی می‌کند. پارک آبی آبسار یعنی سرزمین آب و آفتاب، مجموعه منحصربه‌فردی با معماری خاص و متفاوت که در بخش اول این پروژه مجموعه استخر سرپوشیده با امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیر آماده شده است. استخر آبسار با ٢هزار مترمربع فضای سالن استخر، ۵٠٠مترمربع فضای رختکن در دو بخش عادی و ویژه و فضای ٩۵٠ مترمربع شامل استخر استاندارد شنا، استخر شیرجه، استخر کودکان و ٣ جکوزی با دمای آب مختلف، سالن ماساژ، آرایشگاه، سونای‌خشک و سونای‌بخار، تجربه جدیدی را از فضاهای تفریحی ورزشی آبی برایتان به جای می‌گذارد، همچنین حضور مستقیم طبیعت در فضای داخلی استخر و تأثیر آن در طراحی داخلی و نورپردازی‌های حرفه‌ای، موجب تنوع و تغییر چشمگیر فضاها در هر ساعت از شبانه‌روز  شده است که باید از نزدیک تجربه کنید.

دقیقا کجاست؟ اصفهان، سپاهان‌شهر، نبش بلوار شاهد.
 
 در بهار، تَر شویم
 

تم پارک آبی اوشن


اگر راهتان به جزیره کیش افتاده باشد و آن‌جا سفری رفته باشید حتما شما  هم فکر کردید  چقدر  جای یک پارک آبی مجهز در جزیره خالی است؛ خبر خوش  این‌که منحصربه‌فردترین پارک آبی روباز کشور چندی پیش در جنوب جزیره همزمان با دهه فجر افتتاح شد. اوشن مطابق با تمام استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و بازی‌های درنظر گرفته شده در آن از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا تأمین شده است. این پارک ظرفیت پذیرش روزانه ٣هزارو٣٠٠ نفر را دارد که در این پارک آبی ١۴ راید (راه آبی) بی‌نظیر در دل داستانی برگرفته از ادبیات ایرانی-اسلامی در زمینی به مساحت ۶هکتار جانمایی شده‌اند و همین تم داستانی پارک خلاقیتی خاص و جدید و پرماجرا در زمینه پارک‌های آبی است. فضای سبز ایجادشده در تم پارک آبی اوشن هم منحصربه‌فرد است و به جرأت می‌توان گفت یکی از کم‌نظیر‌ترین فضا‌های سبز کشور است. همچنین خبر خوش برای خانم‌ها هم این است ‌که با وجود روبازبودن مجموعه، تم پارک آبی اوشن طوری طراحی شده تا بتوانند آنها هم از خدمات پارک آبی و اسپا استفاده کنند. اوشن علاوه‌بر مجموعه پرهیجان پارک‌های آبی فروشگاهی هم برای خریدی به رسم یادگار دارد.

دقیقا کجاست؟ هرمزگان، کیش، جاده جهان، تم پارک آبی اوشن.
 
 در بهار، تَر شویم
 

پارک ساحلی آفتاب


مجموعه‌ای طراحی‌شده در هفت طبقه که به علت تعداد  طبقات بزرگترین پارک آبی  طبقاتی ایران به شمار  می‌رود. پارک ساحلی آفتاب موقعیتی است که علاوه‌بر زیارت در مشهد مقدس  سیاحت و تفریح بی‌نظیری را هم تجربه می کنید. مجموعه پارک ساحلی آفتاب به‌عنوان دومین پارک آبی مشهد در زمینی به مساحت ۴هزار مترمربع و زیربنای ۱۵هزار مترمربع در تابستان ۱۳۹۰ شروع به کار کرد. برای نخستین بار در ایران، استخر مخصوص غواصی (به عمق ١٢ متر) با نمایی طبیعی که یادآور مناظر زیبای زیر اقیانوس است در این مجموعه راه‌اندازی  شده و استخرها و محیط مناسب برای شنا، امکانات بدنسازی، ایروبیک، یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی و ماساژ هم در این مجموعه ارایه می‌شود.
 
از دیگر امکانات متنوع و منحصربه‌فرد این مجموعه که شامل پارک آبی با چشم‌اندازی از غار عظیم سنگی با بازی‌های آبی از قبیل سرسره سرعت (به ارتفاع ١٨متر)، سرسره آهسته (به ارتفاع ١۵ متر)، سرسره پیچ (به ارتفاع ١٨متر)، سرسره دوقلو (به ارتفاع ١٨متر)، چاله فضایی (به ارتفاع ١٧ متر)، استخر موج (به طول ٣۵ متر )، رودخانه‌ای با طول ١٧٠ متر و دو تونل سنگی، چشمه جوشان آب که از دل سنگ‌های غار می‌تراود و آبشاری خروشان با بیش از ١٨ متر ارتفاع است می‌تواند روزی خاطره‌انگیز در مشهد را برای شما رقم بزند.

دقیقا کجاست؟ مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق.
 
 در بهار، تَر شویم
 

سرزمین موج‌های آبی


نخستین مجموعه از انواع پارک‌های آبی و بزرگترین پارک سرپوشیده خاورمیانه است. سرزمین موج‌های آبی در مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ مترمربع و با زیربنای ۲۳هزار مترمربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه است. این مجموعه در‌ سال ۸۶ افتتاح شد و باتوجه به تجهیزات، تنوع و تعدد امکانات و بازی‌های آبی در رده بهترین پارک‌های آبی دنیا قرار گرفت. درواقع تا قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن به پارک آبی در‌ سال ۲۰۱۰، مجموعه سرزمین موج‌های آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. اگر اهل هیجان هستید یکی از انتخاب‌هایی که در موج‌های آبی نباید  از  آن  چشم ‌پوشی کنید  سرسره «تاپسی توروی» این مجموعه است که برنده بهترین سرسره آبی ‌سال ٢٠١٠ از طرف انجمن پارک‌های آبی جهان شد. اگر مسافر مشهد هستید حتما چند ساعتی را هم صرف گذراندن در حمام ترکی این مجموع و سرسره‌های پیچشی، مواج، تویستر، چاله فضایی، استخر موج و… کنید.

دقیقا کجاست؟ مشهد، شهرک‌غرب، بلوار اندیشه.
 
 در بهار، تَر شویم
 

پارک آبی تبریز


اگر مسافر شهر تبریز  هم باشید برای شما پارک آبی برای گذراندن یک روز پر از هیجان و شادی  طراحی شده است. این پارک آبی بسیار مجهز و پیشرفته دارای ١٧ سرسره در انواع سرسره‌های سرعتی، آرام، سرسره‌های تند و ترکیبی و هولناک پیچ‌درپیچ است که هیجان این  تفریح را برای شما چندین برابر می‌کند. از امکانات منحصربه‌فرد این مجموعه استخر موج‌های بلند و رودخانه‌ای به طول ۱۷۰ متر در دورتادور مجموعه است. نگران کودکان‌تان هم نباشید، چراکه در این پارک آبی محدوده‌ای هم برای کودکان سنین ۳ تا ۷‌سال و ۷ تا ۱۲‌سال شامل سونا، جکوزی، مه سرد، رعدوبرق، پرده بارانی در ورودی تونل و استخر موج‌سواری طراحی شده که تمامی  این امکانات می‌تواند یک‌روز متفاوت در تبریز  را برای شما در کنار خانواده رقم بزند.

دقیقا کجاست؟ آذربایجان‌شرقی، تبریز یاغچیان، خیابان توحید.
 
 در بهار، تَر شویم
 

دهکده آبی پارس


اگر تهران را ترک  نکردید و یکی از بعدازظهرهای نوروز قصد داشتید باقی روز را در یک محیط بسیار مجهز برای تفریح بگذرانید کافی است خودتان را به کیلومتر ٢٣ اتوبان تهران-کرج برسانید جایی که نه فقط برای استخر و شنا مناسب  است، بلکه رستوران، کافی‌شاپ، آبمیوه‌فروشی، سفره‌خانه سنتی، شهربازی، آیس‌پک، سینما شش‌بعدی، قلعه وحشت، ماساژ، حمام ترکی، نقش حنا، فیش اسپا و عکاسی و…. همه و همه در اختیار  شماست. همچنین در محوطه دهکده آبی پارس سرسره‌های مهیج، دریاچه موج، رودخانه وحشی، سرسره و استخر کودکان، سونا استخر و جکوزی هم به صورت سرپوشیده در اختیار شماست.

دقیقا کجاست؟ کیلومتر ٢٣ اتوبان تهران کرج، خروجی گرمدره، خیابان شهدا.
 
 در بهار، تَر شویم
 

پارک آبی ایرانیان


هر آنچه انتظارش را دارید در این پارک هیجان دیده می‌شود. از موج‌سواری با تخته در استخر موجی به بزرگی یک زمین فوتبال، با موج‌هایی به ارتفاع ۵/٣ متر را تجربه خواهید کرد تا سرسره‌های سرعتی، سرسره‌های رنگین‌کمان، رودخانه خروشان، اسکی روی آب. شاید هم ترجیح می‌دهد روز  آرامی را در پارک آبی  ایرانیان بگذرانید، پس می‌توانید سونای‌خشک و بخار حوضچه آب سرد و یا سالن  ماساژ را انتخاب کنید. مجموعه پارک آبی سرزمین ایرانیان وسعتی برابر با ١۴ زمین فوتبال دارد.
 
این پارک آبی از پستی و بلندی‌های طبیعی کوهپایه به‌عنوان ابزاری برای خلق سرسره‌ها و تونل‌های پیچیده متعدد بهره گرفته است که  همین بافت طبیعی سرزمین ایرانیان زیبایی آن را دو چندان کرده است. پارک آبی سرزمین ایرانیان دو بخش وسیع و مجزا برای خانم‌ها و آقایان دارد که در زمستان هم قابل استفاده هستند و شما را به همراه همه اعضای خانواده، با تجربه جمعی فوق‌العاده‌ای از سرگرمی‌های آبی همراه می‌کند.

دقیقا کجاست؟  مشهد، بلوار حجاب.
 
 در بهار، تَر شویم
 

 پارک آبی اهواز


 اهواز با آن هوای گرم و مطبوعش هوس آب‌تنی‌کردن در سفر را چندان دور از ذهن نگه نمی‌دارد. فقط کافی است حوصله کنید و  خودتان را به بزرگراه مدرس اهواز برسانید که پارک  آبی  اهواز با  امکانات هیجانی و تفریحی آماده میزبانی از شماست. امکاناتی مثل سرسره‌های مهیج، چاله فضایی، وسایل بازی ویژه کودکان با عمق ۴٠ سانت، همچنین امکان استفاده از رستوران و کافی‌شاپ، بوفه و فروشگاه لوازم شنا با پرداخت هزینه جداگانه در محل امکان‌پذیر است.

دقیقا کجاست؟ خوزستان، اهواز بزرگراه مدرس، نرسیده به ورزشگاه غدیر.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. طراحی سایت مشهد می گوید

    ممنون خیلی خوب بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.