رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برگزاری دور آخر کنسرت‌ها در سال ‌۹۵

برپایی کنسرت‌ها در فصل‌های مختلف سال به یک سنت در موسیقی ایران بدل شده است. این روزها و در آستانه ورود به سال جدید دور آخر کنسرت‌های فصلی در سال ۹۵ در حال برگزاری است و چهره‌های زیادی در چهارگوشه کشور برای دیدار با مخاطبان خود روی صحنه می‌روند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دنیای اقتصاد، آنچه در این روزها بیشتر به چشم می‌آید میدان‌داری موزیسین‌های پاپ در برگزاری کنسرت است و به نظر می‌رسد اقبال عمومی از این ژانر باعث شده است تا سرمایه‌گذاران در این حوزه تمرکز کنند. درآمدزایی بخش مهمی از توجیه برپایی یک کنسرت را شکل می‌دهد و طبیعی است با توجه به علاقه نسل جوان به موسیقی پاپ، اجراهای بیشتری در این عرضه برگزار شود. به هرحال با برپایی کنسرت‌ها در این روزها پرونده اجرای زنده در سال ۹۵ بسته می‌شود و بدون فاصله کنسرت‌های سال ۹۶ با اجراهای نوروزی ستاره‌ها در شهرهای مختلف کشور کلید خواهد خورد. امسال هم قرار است بسیاری از چهره‌های سرشناس در ایام نوروز برنامه برگزار کنند که گزارش آن در روزهای آینده منتشر می‌شود. در این گزارش به کنسرت‌هایی که در این روزها برگزار می‌شود پرداخته‌ایم.

 

کنسرت‌های پاپ

محمدرضا گلزار

دورآخر کنسرت ها در سال 95  محمدرضا گلزار چهره سرشناس سینما و موسیقی فردا روی صحنه می‌رود و این اتفاق به‌دلیل محبوبیت این چهره یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های این روزها به حساب می‌آید. گلزار فردا جمعه ۲۰ اسفند در دو نوبت ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود و قیمت بلیت این کنسرت از ۴۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است.

 

امید حاجیلی

دورآخر کنسرت ها در سال 95  امید حاجیلی از آن دسته خوانندگانی است که در سال‌های اخیر به شهرت رسیده و آثارش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است. این خواننده روز شنبه ۲۱ اسفند در دو نوبت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت کنسرت او که جزو شادترین کنسرت‌های پاپ به شمار می‌آید بین ۴۵ تا ۱۴۰ هزار تومان است.

 

نیما علامه

دورآخر کنسرت ها در سال 95  نیما علامه که در ماه‌های اخیر از آلبوم «مبارکم باشه» رونمایی کرده است در حالی روی صحنه می‌رود که قرار است قطعاتی از همین اثر را هم اجرا کند. این خواننده روز یکشنبه ۲۲ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ در سالن اریکه ایرانیان واقع در مجتمع تجاری اداری پالادیوم روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.

 

احسان خواجه‌امیری

دورآخر کنسرت ها در سال 95  احسان خواجه‌امیری خواننده‌ای است که کنسرت‌هایش در هر شرایطی با استقبال روبه‌رو می‌شود. این خواننده یکشنبه ۲۲ و دوشنبه ۲۳ اسفند، هر روز در دو نوبت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت این کنسرت بین ۴۵ تا ۱۴۰ هزار تومان است.

 

موسیقی تلفیقی و نواحی

میلاد درخشانی

دورآخر کنسرت ها در سال 95  میلاد درخشانی که در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر هم حضور داشت فردا جمعه بیستم اسفند در یک نوبت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت کنسرت او بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است.

 

گروه کالیبر

دورآخر کنسرت ها در سال 95  گروه متال کالیبر در کنسرت بیست‌و‌سوم اسفند خود که ساعت ۲۰ در برج آزادی برگزار می‌شود به اجرای قطعات اینسترومنتال (موسیقی بی‌کلام) خود و بازنوازی قطعات گروه‌های بنام جهان خواهد پرداخت. قیمت بلیت کنسرت گروه کالیبر ۶۰ هزار تومان است.

 

گروه دنگ‌شو

دورآخر کنسرت ها در سال 95  گروه دنگ‌شو که یکی از گروه‌های موفق سال‌های گذشته لقب گرفته است هم در این روزها روی صحنه می‌رود. این کنسرت پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ساعت ۲۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت گروه دنگ‌شو بین ۳۵ تا ۱۳۰ هزار تومان است. گروه دنگ‌شو، آخرین کنسرت سال جاری خود را با خوانندگی میلاد باقری و طاها پارسا اجرا می‌کند.

 

گروه آرتامن

دورآخر کنسرت ها در سال 95  گروه آرتامن پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۹:۳۰ در برج آزادی روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این کنسرت ۶۵ هزار تومان است. پویا شیت‌ره (نوازنده درام)، پدرام شیت‌ره (نوازنده لید گیتار)، علی کریمی و صادق علی‌جانی (نوازنده ریتم گیتار) و سهراب علی‌جانی (نوازنده باس گیتار) در این اجرا حضور خواهند داشت. این گروه به اجرای قطعاتی از بندهای موسیقی مطرح جهان می‌پردازد.

 

علی زندوکیلی

دورآخر کنسرت ها در سال 95  حالا علی زند وکیلی به یکی از خواننده‌های سرشناس و پرطرفدار موسیقی ایران بدل شده است که نسل جوان را با صدای خود همراه کرده است. این خواننده ۲۳ اسفند در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

 

موسیقی سنتی

گروه دف نوازان جم

دورآخر کنسرت ها در سال 95گروه دف نوازان جم با همراهی ارکستر مجلسی جم امروز پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ساعت ۲۱ در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است. کنسرت گروه دف نوازان جم و ارکستر مجلسی جم به رهبری رضا دربندی و خوانندگی هژیر مهرافروز اجرا می‌شود.

 

موسیقی کلاسیک

شاهین آرین

دورآخر کنسرت ها در سال 95  شاهین آرین امروز پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. شاهین آرین از سال ۷۹ در حوزه موسیقی آغاز به‌کار کرد و چند سال پیش اولین کنسرت خود را در برج میلاد روی صحنه برد. این اولین اجرای او با سازهای کلاسیک در تالار وحدت است.

 

ارکستر آریا بانگ

دورآخر کنسرت ها در سال 95  این ارکستر که از بهمن سال گذشته تشکیل شد و از همان زمان فعالیت خود را آغاز کرد، قصد دارد نخستین اجرای خود را فردا روی صحنه ببرد. امین سالمی رهبر ارکستر «آریابانگ» است و سرپرستی این ارکستر را شایان اموری برعهده دارد. سازبندی ارکستر «آریابانگ» از سازهای موسیقی کلاسیک، سازهای بادی و سازهای موسیقی پاپ تشکیل شده است. کنسرت ارکستر «آریابانگ» (آئولوس) فردا جمعه ۲۰ اسفند در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ با قیمت بلیت ۴۵ تا ۱۲۰ هزار تومان در سالن اریکه ایرانیان برگزار می‌شود.

 

ناصر چشم‌آذر با همراهی ارکستر ایستگاه

دورآخر کنسرت ها در سال 95

 ناصر چشم‌آذر موزیسین برجسته ایرانی در سال ۹۵ حضور فعالی در عرصه موسیقی داشته است. این هنرمند هم قرار است چهارشنبه ۲۵ و پنج‌شنبه ۲۶ اسفند، هر روز در یک نوبت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه برود. قیمت بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است. این آهنگساز سرشناس گلچینی از قطعات خاطره انگیزش را که شامل آثار بدون کلام، با کلام و موسیقی فیلم می‌شود اجرا می‌کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.