رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اصغر فرهادی و شهاب حسینی به دیدن نمایش «مافیا» نشستند

جمعه‌شب گذشته ۲۹ فروردین اصغر فرهادی، پریسا بخت‌آور و شهاب حسینی مهمانان ویژه گروه نمایشی مافیا به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند در تئاتر باران بودند.

به گزارش اینتیتر به نقل از  ایران تئاتر ، نمایش «مافیا» که این روزها با استقبال مخاطبان مواجه شده است، روایتگر داستان ۷ دوست در یک مهمانی خداحافظی است که با یکدیگر مافیا بازی می‌کنند و به‌تدریج لایه‌هایی از زندگیِ گذشته و حال آن‌ها باز می‌شود.
نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاجمیر، میثاق زارع، غزاله نظر، آروین گالستیان، تنی آواکیان در این اثر نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین بابک قهرمانی تهیه‌کننده، منوچهر شجاع طراح صحنه، پژمان عبدی دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید، زهرا آقاپور منشی صحنه، حمیدرضا صفوی برنا مدیر صحنه، حمیدرضا جدیدی دستیار صحنه، هادی بادپا دستیار طراح صحنه، وحید یعقوبیان تبلیغات و طراح پوستر و بروشور، مهرانگیز قهرمانی و غزل نهانی امور رسانه عوامل اجرایی این اثر هستند.

افروز فروزند، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، پس از ۱۲ سال دوری از تئاتر، سال ۹۴ نمایش «بهمن» را در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد که به‌عنوان پرفروش‌ترین نمایش این سالن معرفی شد. اجرای نمایش «مافیا» از ۱۵ بهمن‌ماه شروع‌شده و تا ۶ اسفندماه ادامه دارد. این نمایش هر شب به‌جز شنبه‌ها ساعت ۲۱ در تئاتر باران واقع در خیابان فلسطین، پایین‌تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲ به صحنه می‌رود.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.