رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آخر هفته این سفر نروید

سازمان راهداری کل کشور اعلام کرده با تلاش‌های صورت گرفته دو محور هراز و کندوان بار دیگر باز شده‌اند و تلاش برای بازگشایی کامل محورهایی که در ساعات گذشته مسدود شده بودند ادامه دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، پس از بارش‌های سنگین برف و باران در طول ساعات گذشته در محورهای مختلف کشور بعضی از محورها به دلیل شرایط جوی مسدود اعلام شده‌اند.

وزارت راه و شهرسازی محورهای شمشک به دیزین، رامیان به شاهرود، پونل به خلخال، سروآباد به پاوه، گنج‌نامه به تویسرکان، سیسخت به پادنا، نیک‌شهر به زرآباد، ایرانشهر به دامن، ساری به کیاسر و محور فرعی رودبار به قلعه‌گنج را به دلیل شرایط خاص جوی تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام کرده است.

هر چند دو محور کندوان و هراز نیز به دلیل مشکلات جوی شب گذشته مسدود اعلام شده‌اند، اما با اعلام سازمان راهداری بار دیگر تردد در آنها از سر گرفته شده است.

آخر هفته

حسن‌نیا، معاون این سازمان اعلام کرده محور هراز روز گذشته به دلیل سقوط بهمن مسدود اعلام شد تا سلامت مسافران تامین شود. محور کندوان نیز که دلیل عمده مسدود شدن آن نگهداری تونل امیرکبیر به منظور کاهش خطرات سقوط بهمن بود، بار دیگر باز شده است.

طبق اعلام وی علت انسداد برخی محورها در ۲۲ استان کشور تشخیص کاهش دید افقی و احتمال سقوط بهمن بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی راهداران بخش قابل توجهی از آنها بار دیگر امکان تردد را پیدا کرده‌اند.

حسن‌نیا از امتداد بارش برف در محورهای سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس سخن گفته و اعلام کرده تردد در این محورها باید همراه با رعایت نکات ایمنی و تجهیز خودروها به امکان زنجیر چرخ در مواقع خاص باشد.

معاون سازمان راهداری همچنین از پیش‌بینی‌ها برای بارش برف در دامنه زاگرس و البرز سخن گفته و از مسافران خواسته است از انجام سفرهای غیرضروری در روزهای آخر هفته جاری در محورهای نزدیک به این دو رشته‌کوه خودداری کنند.

سازمان راهداری اعلام کرده که مسافران بتوانند آخرین شرایط وضعیت راه‌ها را با تماس شماره ۱۴۱ ارزیابی کنند و پس از اطمینان از شرایط ایمن و باز بودن مسیر نسبت به برنامه‌ریزی برای سفر اقدام کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.