رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پولدارترین بازیگران مرد هالیوود +تصاویر

بازیگری تخصصی است که شمارا به اوج می‌رساند. پس طبق این گفته بیشتر مردم می‌خواهند بازیگر شوند.

چون می‌توانند از بازیگری درآمد زیادی داشته باشند. آن‌ها می‌توانند از این شغل پول دربیاورند پس می‌خواهند به‌صورت حرفه‌ای این کار را انجام دهند. خیلی از بازیگرها در زندگی خود بسیار ثروتمند هستند این در حالی است که پول به‌عنوان نیاز اصلی به شمار می‌رود.

به گزارش اینتیتر به نقل از بنیتا، بازیگران نه‌تنها درآمد کسب می‌کنند، بلکه شهرت نیز کسب می‌کنند. پس این دلیلی می‌شود هرروز پولدارتر شوند و بر دنیا حکومت کنند گرچه بازیگر هالیوود یا بالیوود باشند. در ادامه فهرستی از بازیگران تحت عنوان پولدارترین ۱۰ بازیگر برتر هالیوود در سال ۱۳۹۵ ارائه می‌شود که درباره آن‌ها بحث کردیم.

 

۱۰- تام هنکس (ارزش خالص یازده هزار میلیارد ریال)

تام هنکس

تام هنکس در ۱۹ تیرماه ۱۳۳۵ به دنیا آمد. او در کالیفرنیا که شهری از ایالات‌متحده است زندگی می‌کند. او یک بازیگر بزرگ است که نه‌تنها بازیگر بلکه کارگردان و تهیه‌کننده‌ی خوبی هم هست. این بازیگر و تام هنکس فیلم‌ساز با برآورد مالی کم به عرصه آمدند. او به‌واسطه‌ی کسب جایزه‌ی امی برای سریال‌های کوچک باند برادران معروف و شناخته شد. تام هنکس دارای ارزش خالص دارایی به میزان حدود یازده هزار میلیارد ریال است که باعث شده در لیست پولدارترین بازیگران جهان قرار بگیرد. کارهای موفق او فارست گامپ (Forest Gump)، نجات سرباز رایان، کاپیتان فیلیپس، توصیف قطبی، نجات آقای بنکس، بهترین داستان ۳ و پیت پول است. او همچنین برنده‌ی جایزه‌های مختلف به همراه محبوبیت در قلب مردم شده است.

 

۹- کلینت ایستوود (ارزش خالص دوازده هزار میلیارد ریال)

کلینت ایستیوود

کلینت ایستوود در ۱۰ خرداد ۱۳۰۹ در سانفرانسیسکو به دنیا آمد که یک آمریکایی دیگر است که بر صنعت آمریکایی حکومت می‌کند، با کاراکترهای به‌یادماندنی در فیلم مردی بدون اسم. او یک انسان با ذهن هنرمند است که خودش را در زمینه‌های دیگر این صنعت مثل کارگردانی، تهیه‌کنندگی و موسیقی ثابت کرده است. او همچنین یک سیاستمدار است. او جز پولدارترین بازیگران جهان با دارایی حدود هزار و دویست میلیارد ریال است. فیلم‌های موفق اقتصادی کلینت ایستوود، یاغی جوزی ولز (Josey Wales)، سوار بی‌نام، نامه‌ای از ایوو جیما (Ivo Jima)، آلکاتراز (Alcatraz)، خوب بد زشت، ددپول (The Dead pool) و تک‌تیرانداز آمریکایی هستند. به خاطر بازی زیبا و مهارت‌های خوبش در بازیگری خیلی از جایزه‌های صنعت سینما را کسب کرده است و همچنین بین بیننده‌ها محبوبیت دارد.

 

۸- بیل کازبی (Bill Cosby) (باارزش خالص دوازده هزار و صد و شصت میلیارد ریال)

بیل کازبی

بیل کازبی در ۲۸ تیر ۱۳۱۶ به دنیا آمد. او اولین کارش را به‌عنوان بازیگر هالیوود در سال ۱۳۴۰ شروع کرد و در بازیگری، تهیه‌کنندگی، نویسندگی، موسیقی و غیره تبدیل به ستاره شد. او با دارایی حدود دوازده هزار و صد و شصت میلیارد ریال پولدارتر از بیشتر بازیگران دیگر است. او برنده‌ی جایزه‌های مختلف بازیگری است و مفتخر به بازی‌های متعدد و کمدی‌های سریالی تلویزیون مثل من جاسوس هستم، مسافرت برگشت به اوز، نمایش بیل کازبی، نمایش کازبی، مرد و پسر، برگشت من جاسوس هستم و آخرین مورد، کازبی ۷۷ بود. بیل کازبی شکایات زیادی را از طرف زنان مختلف به اتهام یورش و تجاوز جنسی دریافت کرده است اما همچنان یک بازیگر محبوب است و بیشتر از خیلی‌ها درامد کسب می‌کند.

 

۷- جانی دپ (باارزش خالص دوازده هزار و هشت‌صد میلیارد ریال)

جانی دپ

جانی دپ یک ستاره‌ی آمریکایی است که یک بازیگر و تهیه‌کننده است و به‌عنوان یکی از باکلاس‌ترین بازیگران هالیوود شناخته‌شده است. او به لیست پولدارترین بازیگران هالیوود اضافه‌شده است که دارای ارزش خالص حدود دوازده هزار و هشت‌صد میلیارد ریال دارایی است. جانی در فیلم‌های پرفروش متعددی بازی کرده است محبوبیت جهانی خود را از بازی در اثرهایی چون سریال دزدان دریایی کارائیب که در آن به‌عنوان نقش اصلی ایفای نقش می‌کند، مورت دکای (Mortdecai)، بلک مث (Black Mass)، سایه‌های تیره، چارلی و کارخانه‌ی شکلات و کابوسی در خیابان الم کسب کرده است.

 

۶- سیلوستر استالون (باارزش خالص دوازده هزار و هشت‌صد میلیارد ریال)

سیلوستر استالون

سیلوستر استالون یک بازیگر آمریکایی است که در ۱۵ تیرماه ۱۳۲۵ به دنیا آمده است. او آثار خوبی را برای این صنعت انجام داده است. او در نقش‌‌هایش در سریال‌های راکی و رامبو فراتر از انتظار بود. او تابه‌حال در بیشتر از پنجاه فیلم بازی کرده است؛ و این فیلم‌ها آثار قدرتمندی بودند که او را به آسمان بردند و در کسب چنین ثروتی او را کمک نمودند. او صاحب ثروتی حدود دوازده هزار و هشت‌صد میلیارد ریال است. آثار معروف استالون، نقشه‌ی فرار، کرید (Creed)، بالای بالا، کبرا، بی‌مصرف‌ها، گلوله به سر و ویرانگر که برای بازی در آن‌ها پول هنگفتی دریافت کرده بود و او را به‌عنوان یکی از پولدارترین‌های بازیگران هالیوود معرفی کرد.

 

۵- تایلر پری (باارزش خالص دوازده هزار و هشت‌صد میلیارد ریال)

تایلر پری

تایلر پری در ۲۲ شهریور ۱۳۴۸ به دنیا آمد و از سال ۱۳۷۱ در صنعت سینمای آمریکا مشغول به کار است. او دارای استعداد چندگانه است- چون او کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس، نویسنده، نویسنده‌ی متن ترانه و بازیگری توانمند است. دارایی او حدود دوازده هزار و هشت‌صد میلیارد ریال است. این بازیگر نمایش‌های تلویزیونی بسیاری مثل خانه‌ی پین تیلر پری را ساخته است. او یکی از محبوب‌ترین و شخصیت‌ مشهور در هالیوود است. او همچنین بازیگر معروف روی صحنه است و این صنعت را با دریافت جایزه‌های مختلف حکمرانی می‌کند.

 

۴- جک نیکلسون (باارزش خالص دوازده هزار و هشت‌صد میلیارد ریال)

جک نیکلسون

او در ۲ اردیبهشت ۱۳۱۶ به دنیا آمد. جک نیکلسون بازیگر هالیوود است، کسی که چنان ثروتی دارد که تمام تجملات در زندگی برای او در دسترس است. او دارایی حدود دوازده هزار و هشت‌صد میلیارد ریال دارد و به نقش‌های منحصربه‌فرد و چالشی که قبول کرده است در سرتاسر جهان مشهور است.

او استعداد خود در بازیگری را در نقش‌هایی از فیلم‌های مختلف ازجمله پنج تکه‌ی راحت، آخرین جزئیات، راننده‌ی راحت، چند مرد خوب، بهتر از این نمیشه، قرمز‌ها، ضمانت، مسافر، شرایط مهرورزی، افتخار پریزی و جدا افتاده نشان داده است. او جوایز آکادمی زیادی را دریافت کرده است و افتخارات کسب کرده و نامزد دریافت جوایز زیادی برای فیلم‌هایش در طول سالیان شده است.

 

۳-مل گیبسون (باارزش خالص سیزده هزار و شش‌صد میلیارد ریال)

مل گیبسون

مل گیبسون در ۱۳ دی‌ماه ۱۳۳۴ به دنیا آمد. او متعلق به نیویورک آمریکا است. او نه‌تنها بازیگر هالیوود است بلکه کارگردان و تهیه‌کننده نیز است که به خاطر سریال سلاح‌های مرگبار و حق امتیاز فیلم مد مکس، در اوج ستارگی است. او ثروتی حدود سیزده هزار و شش‌صد میلیارد ریال را صاحب می‌شود که او را بین پولدارترین‌های هالیوود قرار می‌دهد. او یک بازیگر کوشا است که فیلم‌های او عالی هستند و تماشاگران برای دیدن بازی خارق‌العاده‌ی او مشتاق هستند که این‌ها همگی باعث شده به اوج پیشرفت خود رسیده و واقعاً ثروتمند باشد. فیلم‌های او آپوکالیپتو، سال‌های زندگی خطرناک، بخشش، هملت، مصائب مسیح و شجاع است. این فیلم‌ها این بازیگر را در رده‌های اول بهترین بازیگران قرار داده است، همین‌طور ثروتمندترین آن‌ها.

 

۲- تام کروز (باارزش خالص پانزده هزار و چهارصد میلیارد ریال)

تام کروز

تام کروز بازیگر مسحورکننده‌ی هالیوود است. مشهورترین بازیگر هالیوود در جهان که تیپ هوشمندانه‌ی او باعث شده طرفدارانش دیوانه‌وار دوستش بدارند. واضح است که حقوق بالایی دارد و ثروت در حال حاضر وی حدود پانزده هزار و چهارصد میلیارد ریال است. قهرمانی جذاب که در رأس بازیگران جذاب قرار دارد. پس او با تیپ دلربا به همراه توانایی‌های حرفه‌ای خود پول درآمد زیادی کسب می‌کند و معروف است که بعد از جری، پولدارترین هالیوود است. تمام فیلم‌های تام شگفت‌انگیز و پرفروش است. کاراکتر‌های تام کروز در این فیلم‌ها جذاب است، مخصوصاً در فیلم مأموریت ناممکن که نقش مأمور مخفی را بازی می‌کند. بقیه فیلم‌ها، آسمان وانیل و گزارش اقلیت، آخرین سامورایی، وثیقه، جنگ جهان‌ها، شوالیه و روز و غیره از آثار این هنرمند می‌باشند. تام برای بازی‌های هوشمندانه‌ی خود همیشه در سرتاسر جهان موردتقدیر قرارگرفته است.

 

۱- جری سینفیلد (باارزش خالص بیست‌وشش هزار و دویست و پنجاه‌هزار میلیارد ریال)

جری سینفیلد

جروم آلن، معروف به جری سینفیلد در ۹ اردیبهشت ۱۳۳۳ به دنیا آمد. ۶۲ سالش است. او بازی خود را در سال ۱۳۵۵ شروع کرد. او برای بازی‌های کمدی خود مورد تحسین قرار می‌گیرد. این بازیگر فقط پولدارترین بازیگر هالیوود نیست بلکه ثروتمندترین بازیگر در کل جهان است و رده‌ی بالاتری نسبت به شاهرخ خان در بالیوود را دارد. جری ثروتی حدود بیست‌وشش هزار و دویست و پنجاه‌هزار میلیارد ریال دارد. جری فقط در فیلم‌ها استعداد خودش را نشان نمی‌دهد و در برنامه‌های تلویزیونی بانام سینفیلد هم هنر‌نمائی می‌کند. ازاین‌رو این بازیگر درامد فوق‌العاده‌ای به خاطر بازی هوشمندانه‌ی خود کسب می‌کند که او را به اوجی می‌برد که هرکس آرزوی رسیدن به آن نقطه را دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.