رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ معرفی شد

گوشی تلفن همراه گلکسی نوت ۷ می‌توانست بهترین اسمارت‌فون سال ۲۰۱۶ باشد اما آتش‌سوزی‌های مفتضحانه آن باعث شد به بزرگترین ناامیدی سال تبدیل شود.

 این رویدادها باعث شده تا تلفن هوشمند پیکسل گوگل به مطلوب‌ترین گوشی سال تبدیل شود زیرا به ارائه بهترین و روان‌ترین نسخه اندروید در بازار پرداخته، قدرت پردازش بالا داشته و از بهترین دوربین موبایل بازار برخوردار است. در سال ۲۰۱۶ گوشی‌های بسیاری خوبی معرفی شد اما تلفن همراه پیکسل گوگل با تفاوت بسیار در صدر قرار گرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، این گوشی پیش از معرفی توسط گوگل در معرض شایعات زیادی قرار داشت که پس از معرفی، بسیاری را ناامید کرد. طراحی آن بسیار ساده بود و به لحاظ ظاهر هیچ مزیت قابل تشخیصی نسبت به سایر رقبا نداشت. علاوه بر آن، قیمت این گوشی برخلاف نسخه نکسوس که جایگزین آن شده بود، گرانتر بود.

البته پس از ارائه رسمی پیکسل به بازار، بسیاری از مردم را به سمت خود جذب کرد. از جمله مزیت‌های این گوشی، شارژ سریع باتری و عمر بالای آن بود که با گوشی‌های آیفون قابل مقایسه است.

این گوشی همچنین به خوبی نشان داد که یک دستگاه اندرویدی چگونه باید کار کند.

به نظر می‌رسد که شرکت گوگل بلاخره به این نتیجه رسیده که طراحی متوازن سخت‌وافزار و نرم‌افزار می‌تواند به تجربه موفق‌تری منجر شود.

این گوشی از سایر تلفن‌های موجود در بازار بیشتر به آیفون نزدیک شد اما مزایایی دارد که آن را فراتر از گوشی‌های اپل برده است. هیچ برنامه از پیش نصب‌شده‌ای روی پیکسل ارائه نشده و به ارائه سادگی لذت‌بخشی پرداخته که سایر تلفن‌های همراه اندرویدی قادر به اجرای آن نیستند.

 از لحاظ نرم‌افزاری، پیکسل ویژگی‌هایی مانند دستیار گوگل را که پلت‌فرم جدید هوش‌مصنوعی این غول فناوری است، در کنار آخرین نسخه اندروید ارائه کرده است.

بهترین مزیت این گوشی، ذخیره نامحدود تصاویر با کیفیت اصلی است. استفاده از اپلیکیشن تصاویر گوگل(Google photo) بسیار ساده بوده و حجم دستگاه شمار را برای سایر اپلیکیشن‌ها آزاد می‌گذارد.

یکی از ارزشمندترین ویژگی‌های پیکسل، دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی آن است که بهترین نمونه در بازار خوانده شده است.

البته این گوشی از نقص‌هایی در برابر سایر رقبا برخوردار است که از آن جمله می‌توان به طراحی بسیار ساده، عدم برخورداری از ویژگی‌های اغواکننده‌ای مانند شارژر بی‌سیم و رم قابل ارتقا و ضدآب نبودن اشاره کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.