رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ابد و یک روز به «داکا» دعوت شد

فیلم «ابد و یک روز» به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی «سینمای آسیا» در جشنواره‌ی فیلم «داکا» انتخاب شد.

 پانزدهمین جشنواره فیلم «داکا» در کشور بنگلادش که از تاریخ ۱۲ تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۳ دی تا اول بهمن) برگزار می‌شود، میزبان نمایش فیلم «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی در بخش «مسابقه فیلم‌های آسیا» خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، فیلم «ابد و یک روز» برنده ۹ سیمرغ بلورین از سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است و روایتگر داستان خانواده‌ای است که در تدارک مراسم عروسی یکی از دختران است، اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می‌کند که در نهایت باعث ماجراهایی می‌شود.

در این فیلم که تهیه‌کننده‌ی آن سعید ملکان است و پخش بین‌الملل آن نسرین میرشب است؛ پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان‌بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی، امیررضا فلاح بازی کرده‌اند.

پیش از این فیلم «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی و «دختر» رضا میرکریمی نیز به عنوان یکی از آثار بخش مسابقه سینمای آسیا در جشنواره فیلم داکا انتخاب شده بود.

فیلم «ابد و یک روز» پیش‌تر  موفق به کسب جایزه بزرگ بهترین فیلم از بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ژنو در کشور سوئیس و جایزه «NETPAC» در ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا شده و در بیست‌ودومین دوره جشنواره فیلم «مدفیلم» ایتالیا و پنجاه‌وچهارمین جشنواره فیلم «گیخون» در کشور اسپانیا نیز به روی پرده رفته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.