رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خاطره پولاد کیمیایی از ازدواج مجدد پدرش

پولاد کیمیایی با حضور در برنامه «۳۵» از سینمای پدرش و خاطراتی که با او داشت گفت.
به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، آخرین ساعات شامگاه چهارشنبه هشتم آذر، برنامه اینترنتی و گفت‌‌و‌گو محور «۳۵» با اجرای فریدون جیرانی و حضور پولاد کیمیایی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
خاطره پولاد کیمیایی از ازدواج مجدد پدرش
ابتدا پولاد کیمیایی درباره حضور خود در فیلم «سرب» گفت: «من در این فیلم تنها نزدیک چهار، پنج سال داشتم و پدرم می‌خواست تا من به عنوان بخشی از خود او به عنوان نوستالژی در این فیلم حضور داشته باشم.»او درباره سفرشان به آلمان توضیح داد: «ما برای شرکت «سرب» در یک فستیوال فیلم به آلمان رفتیم و در آنجا پولی را که برای هزینه‌هایمان برده بودیم دزدیدند.

چون آن زمان شرایط زندگی در ایران سخت‌تر بود، مادرم سعی داشت که من در آلمان تحصیل کنم و همان‌جا زندگی کنیم و آثار پدر هم بیرون از ایران تولید شود. عکس آن پدرم خیلی ناسیونالیست‌تر بود و علاقه زیادی برای بازگشت به ایران داشت و این دوری باعث شد که پدرم بازگشت و من و مادرم در آلمان ماندیم.»

کیمیایی درباره فیلم «تجارت» گفت: «من در این فیلم نقش خودم را بازی کردم و پدرم این فیلم را ساخت تا ما بازگردیم، زیرا که پدرم اعتقاد داشت گیتی پاشایی در ایران جایگاهی دارد و باید به ایران برویم، درنهایت به ایران آمدیم.»

او درباره واکنش خود وقتی فهمید پدرش ازدواج مجدد کرده است، گفت: «من در آلمان بیشتر یادم هست به خانه می‌آمدم و مادرم را می‌دیدم که با تلفن صحبت و گریه می‌کند. بعد هم که به تهران آمدیم فرصتی پیدا نکردم که از اوضاع با خبر شوم و مادرم مریضی‌اش شدید شده بود و من همیشه درکنارش بودم.»

کیمیایی درخصوص حضورش به عنوان بازیگر در سینما توضیح داد: «من خیلی به فیلمسازی علاقه داشتم و حضورم به عنوان بازیگر به دلیل علاقه زیاد پدرم به بازیگران بود که من هم به این دلیل بیشتر بازی کردم.»

این بازیگر در ادامه خاطره ای از پدرش گفت: «یک بار در ماشین از او پرسیدم که ناموس یعنی چی؟ پدرم که همه فیلم‌هایش با همین موضوع است نمی‌توانست برایم تعریف کند و این شروع ارتباط من با پدرم بود.»

او درباره دیالوگ های مسعود کیمیایی اضافه کرد: «متنی است که یک موسیقی و آهنگی دارد و آدم ها از واژه‌هایی استفاده می‌کنند که شاید خیلی آهنگ عامیانه را نداشته باشد و این باعث انتقال بهتر حس فیلم می‌شود.»

کیمیایی ادامه داد: «پدر تمرین نداشت و دورخوانی هم نمی‌کردیم، اگر هم نگاتیو می‌رفت او کات می‌داد و اصلاح می‌کرد و آن دوره برای من خیلی جذاب بود. در «قاتل اهلی» این نوع کار پدرم برای آقای پرستویی سخت بود.»

بازیگر «گشت ارشاد» درباره فیلم‌های پدرش این چنین گفت: «من دوست دارم فیلم‌های کیمیایی به تدریج به جایی برسند که حتی اگر قرار است آخرین کلام گفته شود، در اوج باشد و بتواند با جوانان هم ارتباط برقرار کند. نمی‌خواهم که او در هر شرایطی فیلم بسازد، من تمام تلاشم را کردم که ارتباطی بین کیمیایی قدیم با جوانان امروز ایجاد شود.»

پولاد کیمیایی «گوزن ها» را بهترین فیلم پدرش و «جرم» را بهترین فیلمی دانست که در آن بازی کرده است.

او درباره حضورش در سینما این چنین گفت: «من اگر پسر مسعود کیمیایی نبودم الان جایگاه بهتری داشتم و جایزه‌ام را گرفته بودم. من برای این فامیلی خیلی چیزها را به دست آوردم و خیلی چیزها را هم از دست دادم. من اعتقاد دارم که سینما از همه آگاه‌تر است و اگر خوب نباشی معلوم می‌شود.»

کیمیایی در پایان هم از فیلم جدید خود که «لکنت» نام دارد گفت و این‌که در مرحله دریافت مجوز ساخت است. او همچنین از خواندش در فیلم «قاتل اهلی» خبر داد و تاکید کرد تصمیم دارد در آینده با تکمیل آهنگ‌هایش آلبومی منتشر کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.