رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پولسازترین بازیگران سینما را بشناسید

نشریه فوربس فهرستی از پولسازترین بازیگران فعال در هالیوود را منتشر کرد.

به گزارش گاردین، «اسکارلت یوهانسون» با پیشی گرفتن از بازیگران مرد به عنوان پولسازترین بازیگر هالیوود در سال ۲۰۱۶ از سوی نشریه فوربس معرفی شد. 

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، این بازیگر آمریکایی و ۳۳ ساله در حالی به این عنوان دست یافت که فیلم‌هایش چون «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «دورد بر سزار» در ۱۲ ماه گذشته ۱٫۲ میلیارد دلار در سطح جهان فروخته است.

«رابرت داونی جونیور» و «کریس اوانز» که هر کدام فیلم‌هایشان ۱٫۱۵ میلیارد دلار فروخته نیز به صورت مشترک جایگاه دوم این فهرست را به خود اختصاص دادند.

فوربس بر حسب فروش سالانه بلیت فیلم‌های هر یک از بازیگران اقدام به رتبه‌بندی بازیگران از حیث میزان درآمدزایی کرده است.

در این فهرست که بیشتر به بازیگران فیلم‌های پرفروش ابرقهرمانی اختصاص یافته است، «مارگت رابی» بازیگر فیلم «جوخه انتحار » در مکان چهارم و «ویل اسمیت» در مکان دهم جای گرفته و رتبه هشتم نیز به «رایان رینولدز» بازیگر فیلم «ددپول» رسیده است.

«امی آدامز»، «بن افلک» و «هنری کویل» بازیگران فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» نیز به ترتیب در رتبه‌های پنجم، ششم و هفتم جای گرفته‌اند.

اوایل ماه جاری نیز نشریه فوربس «کریس اوانز» را ارزشمندترین بازیگر هالیوود معرفی کرد.

وی به ازای هر یک دلاری که دستمزد گرفته ۱۳۵ دلار برای سازندگان فیلم سود به ارمغان آورده است، در آن فهرست «یوهانسون» در رتبه سوم قرار داشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.